Maris knal jij je adres van jullie shop nog op dit topic tzt ? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xBalou schreef:Ik weet niet of het nog kan, en of het al een keer gezegd is maar ik zou dit graag meer willen zien:
Een stoer shet westernhoofdstel![]()
Een kaptoom, op maat laten maken word ook zoo duur
En kleine peesbeschermers, bijna alles is te groot
(kost wel 135 euro ofzo
) Daphne__ schreef:Ik zou een deken voor smallere pony's erg fijn vinden.
Ik heb voor mijn shetlander meerdere zweetdekens en allemaal zijn ze bij de boeg veel te wijd. Dan moet ik op de schoft een knoop maken voordat hij past![]()
En ook zijn ze allemaal veel te lang, ze hangen zowat op de grond.
Passen wss perfect op de moddervette shetten, maar niet op de slankere.
Ook mooie springschoenen zouden erg fijn zijn. Ik vind de springschoenen voor shetten altijd zo hoog zegmaar. Als je door het zand loopt met ze, dan krullen ze helemaal op in de koot.
we willen teveel in een te korte tijd
ZusJacobs schreef:xBalou schreef:Ik weet niet of het nog kan, en of het al een keer gezegd is maar ik zou dit graag meer willen zien:
Een stoer shet westernhoofdstel![]()
Een kaptoom, op maat laten maken word ook zoo duur
En kleine peesbeschermers, bijna alles is te groot
Academische kaptoom kan ook gewoon naar shetlander maat(kost wel 135 euro ofzo
)
Scholieren zijn tegenwoordig niet zo rijk hoor
En als ik dat er al ga uitgeven dan kan ik mijn mini niks anders meer geven
xBalou schreef:ZusJacobs schreef:
Academische kaptoom kan ook gewoon naar shetlander maat(kost wel 135 euro ofzo
)
Dat bedoel ik nou bij duurScholieren zijn tegenwoordig niet zo rijk hoor
En als ik dat er al ga uitgeven dan kan ik mijn mini niks anders meer geven
MHS schreef:Esther nou bij deze![]()
Op 6 jan 2013 is er een open dag van 13.00 tot 16.00 uur onder het genot van een hapje en drankje![]()
Dus miniliefhebbers mochten jullie zin hebben zijn jullie welkom![]()
Ons adres is Mini Horse Shop Primulalaan 2 6851 TD Huissen.
De website is zal 2 jan officieel online te zien zijn.
Hij is nu al wel online met alleen een begin pagina hij is te vinden op http://www.minihorseshop.nl
xbalou hoofstellen zijn we mee bezig en er zal in de toekomst nog meer gaan komen.
Kaptomen komen er alleen nog even afwachten hoe hij met de maat uitvalt.
Mocht hij toch wat groter zijn gaan we waarschijnlijk naar kleinere kijken.
Er komen kleine peesbeschermers in diverse kleuren![]()
Daphne er komen dekens juist voor de wat smallere paardjes.
Voor dat we daar alleen alles van binnen hebben duurt nog even.
Spring schoenen willen we wel, gaan we in het voorjaar mee aan de slag![]()
Het is die tijd wat ons nektwe willen teveel in een te korte tijd
![]()
Lizzykizzx je bent welkom voor je nieuwe spullen.
Cemlys we hebben iemand gesproken voor tuigen dus hier gaan we ook mee bezig.
Er komen sowieso mini tuigen die hij standaard heeft en we willen eigenlijk nog wat kleiner![]()
Hij kan waarschijnlijk ook nog andere borstjes voor ons gaan maken zoals een voorgevormde borst.
En zo ook verschillende kleuren bruin zwart, zwart, bruin, zwart lak.
MHS schreef:Cemlys, het word idd ideal / ideal kwaliteit.
het goedkope segment is niet echt wat we willen, daar is op zich al vrij veel van maar meestal niet naar wens.
wij willen eigenlijk het midden / hoge segment, net zoals bassenqua al aangeeft, dan maar wat langer sparen maar wel een goed product.
teven krijgen we een aantal merken die nog niet of slecht in europa te krijgen zijn, een aantal van jullie zullen daar wel bekend mee zijn maar een heel aantal ook niet, dus zeker de moeite waard om op de opening langs te komen.
sappos, lederen bitjes staan in bestelling (9.5 en 10.5 cm), zijn helaas op dit moment niet op voorraad en worden zoals het er nu uit ziet ergens februari geleverd.
en peesbeschermers komen er in 10 aparte kleuren (buiten de normale zwart/wit/donker blauw), roep ik heeel voorzichtig, het is allemaal toegezegd maar heb meestal wel eerst zien dan geloven......
dit gaat in ieder geval ook niet voor de opening lukken dus komen ook in de loop van de tijd.
zijn vergelijkbaar met bv de shet maat van BR.
we willen ze eigenlijk nog een maat kleiner maar ja...tijd he.....
verder heb ik ruzie met photobucket op het moment want had vast wat foto's willen plaatsen maar hij wil ze niet uploaden.....volgt dus later....!