Serengo schreef:Heb het hele topic doorgelezen, en denk dat ik hier ook eens aan moet geloven, mijn paard heeft nu zijn 3e peesblessure in 3 jaar tijd (2 op het zelfde been, nu is het een ander been). Ik vind het alleen zeeer prijzig. Nu zag ik dat je ze kunt huren bij de paardendrogist. Mogen ze dan bevallen dan kun je ze houden en wordt het huurbedrag in mindering gebracht. Ga vandaag met de DA overleggen, en misschien ga ik er dan toch aan geloven.
Klinkt bekend. Mijn merrie heeft 5 peesblesures gehad aan beide voorbenen in 5 jaar tijd. Lag niet aan hoe ik met het paard omging, wel aan het feit dat het paard hele gevoelige benen had.
Vind het nog wel jammer dat die dingen toen niet bestonden, had ik ze graag voor willen gebruiken.
Prijzig vind ik ze eerlijk gezegd niet. Ik heb vroegah wel eens magnetisch veld therapie dingen gehad voor de pezen, dat waren nog eens prijzige dingen! Deze werken dan weliswaar niet op magnetisch veld basis, maar mijn paard heeft er wel degelijk baat bij. En als het ook nog eens iets werkt, och, ik heb het er wel voor over