.....en die zijn dus nu bijna niet meer te vinden
....ik vond die "afgetrapte" bruine vzh zadels die wij 'vroegah' op de manege hadden trouwens heerlijk.... Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.....en die zijn dus nu bijna niet meer te vinden
....ik vond die "afgetrapte" bruine vzh zadels die wij 'vroegah' op de manege hadden trouwens heerlijk.... Mallootje schreef:Wij verkopen sinds heel kort ook tweedehandszadels voor particulieren, vragen er 10% voor zonder minimum. Vorige donderdag een oproepje geplaatst en meteen 4 zadels binnengekregen van mensen die het ook niet zelf willen verkopen of niet verkocht krijgen op de particuliere manier.
Probleem met particulieren onderling is dat het schijnbaar steeds meer de trend wordt om minstens 40% af te bieden, dat heb je in een winkel minder. Wij kunnen ook makkelijker een niet goed-geld terug garantie op poten zetten, passervice, .. dus ik hoop dat mijn klanten hun zadels sneller en makkelijker via ons zullen kunnen verkopen. 't is sowieso niet makkelijk ...
S_en_Z schreef:Ben ik even blij dat ik vorig jaar mijn Prestige zadel binnen 2 weken voor 500,- heb kunnen verkopen! (zadel was al bijna 10 jaar oud maar zag er nog heel mooi uit... was toen bijna 5000 gulden in aanschaf omdat het op maat gemaakt werd..)
Mijn blauwe dressuurhoedje raak ik overigens voor 30 euro aan de straatstenen nog niet kwijt terwijl we daar destijds 275 gulden voor betaald hebben en er misschien 10 x mee gereden is

schrikdraad schreef:Sorry de persoon boven me heeft het omhoog gehaald.
Maar ik blijf een maar 31 smal vinden ipv breed.
Aranel schreef:Inderdaad, 34 is wijd
Heb mijn zadel ook net te koop gezet, ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik 'm kwijt ben...
http://www.bokt.nl/markt/ad/113865/jc-saphire-175-inch
Aranel schreef:Ja was ik ook van planGa ik morgen even doen.
nombrado: de tandarts was er vandaag voor mijn paard en zij was ook erg te spreken over Zaldi zadelsWel apart dat die boommaten zo afwijken.
dan hier in Nederland

. vrouw gaat hem passen en anders brengt ze hem vanavond terug. pmarena schreef:Ja, dan toch die met die pad erbij, en eventueel beugels en riemen?
Ik zocht naar 1 zonder toebehoren, vandaar
Ik denk dat daarbij vooral het probleem is dat er geen prijs bij staat, en dat de foto heel onduidelijk is.
Dikke kans dat je met een goede prijs erbij en wat duidelijkere foto's, snel een koper gevonden hebt.
Over het algemeen staan ze helemaal niet zo lang te koop namelijk en ik kan het weten, hou het best een beetje in de gaten