hestejente schreef:Voorstel: zodra er het nodige is onderzocht een verplichte cursus voor alle paardenhouders, of op z'n minst een demo op Horse Event
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jouke_h schreef:Wat ik jammer vind is dat je naarmate je in een hogere klasse rijdt er steeds meer dingen aan optoming van ruiter en paard als verplichting gelden. Per paard en per ruiter en al helemaal die combi verschilt dat zo erg.
Helma_Amber schreef:jouke_h schreef:Wat ik jammer vind is dat je naarmate je in een hogere klasse rijdt er steeds meer dingen aan optoming van ruiter en paard als verplichting gelden. Per paard en per ruiter en al helemaal die combi verschilt dat zo erg.
Inderdaad. Ik vind het slecht dat ze een dubbele optoming verplichten vanaf ZZ-Zwaar terwijl dit echt niet nodig hoeft te zijn. Evenals het gebruik van sporen. Dat is ook verplicht vanaf de M1. Ik vind dit echt onzin, want er zijn ook genoeg paarden die prima zonder spoor te rijden zijn.
Dancie schreef:kijk weet je wat het is een S&T is niet nodig ja het is makkelijk maar vanaf bepaalde niveau`s moet het en dat vnd ik triest omdat veel paarden het niet eens nodig hebben
Dancie schreef:kijk weet je wat het is een S&T is niet nodig ja het is makkelijk maar vanaf bepaalde niveau`s moet het en dat vnd ik triest omdat veel paarden het niet eens nodig hebben
daisies schreef:Dancie schreef:kijk weet je wat het is een S&T is niet nodig ja het is makkelijk maar vanaf bepaalde niveau`s moet het en dat vnd ik triest omdat veel paarden het niet eens nodig hebben
Nee jouw paard heeft zeker wel zo'n bit in zijn bek nodig met hefboom werking? En wat rij jij? Jij bent zeker beter dan de gemiddelde Z ruiter, laat me niet lachen

hestejente schreef:Ik denk dat daisies die pelham bij de Fries in dancies profiel ook niet nodig vindt. Aangezien die Fries zo mak zou zijn.