Een passend zadel vinden voor mijn pony (en ook voor mij!) is uitgelopen op een zoektocht van ruim 2 jaar

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PetraVANL schreef:Weet een van jullie toevallig of er nog meer mensen dan callista strada zadels aan kunnen meten?
Heb laatst tot half 7 op haar gewacht en geen reacties op 6 mailtjes gehad.. Dit zie ik dus niet meer zo zitten en een strada zelf natuurlijk wel!
Kan helemaal niemand vinden die behalve zij, mijn 2 merries van een zadel kan voorzien
keat schreef:ik had ook een strada besteld. heb er best lang op moeten wachten en toen hij er eenmaal was paste hij niet. dit kwam omdat mijn paard te dik was bij het aanmeten en nu dus weer in model. bianca komt binnenkort weer en dan gaan we weer passen. ik moet dus zorgen dat ze nu netjes in haar lijn blijft zitten. verder moet ik zeggen dat ik meer dan tevreden ben over de service en het zadel zelf!! hoop dus ook dat ik uiteindelijk een passende strada zal hebben!!
PetraVANL schreef:nee, was in de war!
dacht dat jij die lichtbruine had maar dat was dat meisje met die fjord.
Waarom heb je de zwart met bruine gekocht als je die lichtere mooier vond als ik vragen mag? Of wist je toen gewoon nog niet dat je lichtbruin mooier zou vinden?
Ik ben groot fan van geleefde zadels, heb ook nog een oude bruine kn ziet er heerlijk uit! maar op de een of andere manier de weg naar een geleefd zadel toe helemaal niet leuk, ben er ook echt heel zuinig op!
Hoe ziet jouw zadel er inmiddels uit:D?