Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
sjakie schreef:Ing__ schreef:Yeaaah mijn bruine WOW kan ook eindelijk besteld wordenfinancien rond dus
![]()
Alleen heeft Arie geen zin meer in bruine WOW's denk ik, hij neemt niet op![]()
arie wordt een beetje horendol van de BTF-ers![]()
![]()
Wij gaan gelderland eens aan de WOW helpen of niet dan ingele
Ze kijken je nog steeds een beetje vreemd aan, als je over een wow begint
WOW ---> was dat?!
Maris schreef:Ik ben trouwens wel heel erg benieuwd hoe jullie bruine WOW zadels van kleur blijven ( na verloop van tijd ). Mijn zwarte is behoorlijk verkleurd aan de achterzijde van de lepel ( al na 1,5 jaar )
Nouvel schreef:ik heb een behoorlijk vlakke zit en weinog wrong (alleen hoge wrong), maar ik vind het zadel echt wel lekker stevig zitten...
Aimee schreef:Pfoeh... Wat mooi![]()
Die wil ik ook. Arieeeeeeeeeee.... Ik wil een afspraak
Ezmee schreef:Massale bokt bestellingenBokt korting mocht maar eens komen
![]()
opsteken met een verfijnd cognacje erbij
Slechte zaak
Zadelboer schreef:ik ook![]()

Aimee schreef:Not fore sale![]()
Eens kijken hoe we het financiële WOW-plaatje voor elkaar gaan krijgen![]()

*
omdat je het weer zo mooi brengt 
Werkt bij mij alleen maar omdat ik arm studentje ben
ik ben ook een arme student, met 4 apardjes, maar als ik mn moeder vertel dat ik 2450 euro ga uitgeven aan een zadel kan ik denk ik gelijk op kamers haha. Ik moet nog 300 euris, maar aangezien de zadels er toch pas in januari zijn, kan ik nog ff op mn gemak doorsparen
dat dan weer wel 
dan wordt ik echt depri 
Ik ga echt als een leek met arie in gespek. Heb er wel veel over gehoord en gelezen nu, en enkele foto's gezien, maar ik heb er nog nooit een in real life ontmoet
Dus ik ben heel benieuwd Ullwinn schreef:Ja, Ingele heeft stiekem voorkennis, die heeft op mijn WOW gereden op Ullwinn
vond ook dat jouw kleur er nog super mooi uitzag 
Ing__ schreef:Ullwinn schreef:Ja, Ingele heeft stiekem voorkennis, die heeft op mijn WOW gereden op Ullwinnvond ook dat jouw kleur er nog super mooi uitzag
+ dat Clau de halve wow site voor mij vertaald heeft, ik begrijp er eindelijk wat van