Ik heb een glitter van PS, maar ik vind de harde stugge bovenkant niet ideaal
NorwayFjord
Geplaatst: 25-11-23 09:08
Jammer, had er meer van gehoopt... De blauwe en bruine lijken op die van ES zo van de foto en de andere vind ik niet zo. De witte lijkt wel gaaf maar vraag me af of het bij de singel mooi blijft bij PS? ES heeft daar natuurlijk niet voor niks normale stof zitten nu.
Mijn ervaring met witte dekjes is dat ze altijd na gebruik gewassen moeten en dat zou ik met die glitter stof niet aandurven, daar dat heel kwetsbaar is. Maar ik heb de ruffle white al als nieuw wedstrijddekje gescoord.
Verwachten jullie dat ES ook weer met een nieuwe glitter gaat komen?
Flubberboot
Geplaatst: 25-11-23 10:13
Goedkope collectie zo Maar ik vind het ook een beetje een gek model? Lijkt weer xxl formaat.
maessie
Geplaatst: 25-11-23 10:29
Ik wordt wel blij van dezen, er zijn 2 soorten witte zo te zien. De bronzen kleur vind ik erg mooi, en beide witte ook Denk dat de witte met glitterbies wel het meest praktisch is. Ik had de witte ruffle nog niet besteld, denk dat die met glitterrand ook wel gaaf is, maar ff snel bedenken welke het moet worden..
Laatst bijgewerkt door maessie op 25-11-23 10:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Als ze die nou als de oude monograms hadden gemaakt (formaat, stof en kwaliteit), maar in die kleuren en met die biesjes/koordjes, dan kocht ik ze allemaal.
maessie
Geplaatst: 25-11-23 10:33
Ik zie er 3 die ik wel wil maar goed, t moet wel leuk blijven. Wel gister niks gekocht, dus dat scheelt weer.
Qua verhouding lijken ze op de foto weer die gekke grootte te hebben. Het is te hopen dat het een vertekend beeld is en niet echt zo is. Nu ga ik ze toch niet kopen. Ik heb sinds het nieuwe ontwerp niet zoveel meer met de ps dekjes en de glitter dekjes trekken me niet zo.
Ik vind de kwaliteit ook echt minder... Had er eentje uit de nieuwere collecties, heb die weg gedaan. Was zo stijf en dun en voelde echt goedkoop aan... Mijn corduroy die inmiddels al dik een jaar fanatiek gebruikt wordt, voelde beter aan
NorwayFjord
Geplaatst: 25-11-23 15:45
Ruitergoed zei dat ze weer de oude formaten en afwerking hebben maar ik vraag het me ook af van de foto, ze lijken nog steeds lang. Ik ga denk ik kijken of ik de ES mahogany (tweedehands) kan vinden, die vind ik wel echt mooi en met deze collectie bespaar ik toch geld #girlmath
Sommige zijn idd mooi, en zou ik graag willen hebben… maar niet voor de volle prijs, dat zijn ze wat kwaliteit betreft niet waard vind ik de oude monograms ben ik wel fan van, en blijven ook top na regelmatig wassen
Zijn ze echt veel slechter dan de ES glitter dekjes? Want ik vind de groene wel mooi, maar anders koop ik misschien toch de Mahogany Glimmer terug, als PS veel minder is.
Volgens 1 van de winkels hebben ze een normale maatvoering dus niet zo groot als de vorige ik denk dus meer neiging naar de mono's maar daaahmm 100,- doe ff normaal.. mij niet bellen ik wacht wel op de the horselett hahah
Zo van de productfoto's gezien, lijken ze verdacht veel op de vorige glitterdingen van PS. Heb er eentje gehad, die was echt lelijk, doordat ie zo'n rare vorm had. Ik zou het niet aandurven er eentje te kopen, hoewel ik de bovenste roodachtige wel heel leuk vind.
Sydney_Zorro
Geplaatst: 26-11-23 14:48
Ik vind de glitter dekjes erg gaaf! Denk dat daar sowieso wel eentje van komt. Vanochtend de jade met training en zojuist de seagrass met een bosritje