Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xyzutu2 schreef:Tot de hak, niet tot en met.En dat hangt natuurlijk ook af van je schoenmaat en soort schoen.
Als je bij de gesloten endurance versie kijkt dan zie je dat het voetbed net 2 a 3 cm verder uitsteekt dan het echte begin van de beugel. Ik denk ook wel dat het het paard iets meer kans geeft om erop te staan, maar doordat het voetbed uitsteekt kantelt dat als er alleen op dat punt druk komt meteen omlaag zodat een hoef er weer uit zou vallen. Maar goed, dat is theorie en dat gaan we voor de verandering maar eens niet in praktijk brengen.![]()
Hier zie je trouwens hoever het uitsteekt, het voetbed is in totaal 17 cm lang als ik het me goed herinner:
[ Afbeelding ]
Roelke_ schreef:Zinzi_jewel schreef:Heeft er iemand hier de ghost barokko ? En heb je dan foto s misschien
Edit moet t vorige topic hebben denk ik maar vindt t niet
Ja, ik! Inmiddels al flink wat km's mee gemaakt maar ook een beetje dressuur gaat heerlijk met de barocco.
[ Afbeelding ]
Zinzi_jewel schreef:Een beetje dressuur ?
Kun je wel gewoon lekker dressuur matig rijden ermee ? Want daar voor wil ik hem wel .
Verwacht overigens van wel want deed dat met m'n quilty ook .
Nog even wachten en dan ga ik bestellen .
Wil er alleen half pad onder denk ik en kom moeilijk uit de site van grandeur .
Suzanne helpt me wel ... Gelukkig .
Helaas vindt ik geen 2e hands Barokko dus wordt t een nieuwe
little_birdy schreef:Zadel was anders ook nog duur zat hoor haha ik heb er een pad bij speciaal voor een boomloos westernzadel maar iemand op stal zei dat dat absoluut niet kon ..
maar vond het al een beetje raar want zie bij andere boomloos western zadels ook geen kussens maar juist een speciale pad
ittheclown schreef:Hoi allemaal ik heb een vraagje , zijn hier ook mensen die een IJslander hebben en een boomloos zadel ? Ik vroeg me of af er fotos zijn van ijsjes met boomlooze zadels, ik ben natuurlijk er mee bekend dat niet alle zadels op alle ijsjes kunnen. Ik ga zaterdag nameijk bij een ijsco kijken van 145 best aan de maat dus maar vroeg me af of boomloos dan een optie zou zijn en hoe dat er dan uit zou komen te zien.