SteffiiY schreef:Ik twijfel heel erg tussen lemieux en husk. Ene kant lees ik veel goede verhalen over Husk maar als ze niet passen of fijn zijn dan kan ik ze moeilijk terugsturen.
Ik heb beide, en de lemieux zijn gemakkelijker maar ademen veeeel minder door de kunstof schaal en ook doordat het materiaal "dichter" is.
Daarnaast heb ik er bij de achterbenen in de stof gaten en scheuren zitten op paar maanden tijd terwijl die van Husk nergens nog een beschadiging hebben. Ik heb wel tijdje zitten klooien om de Husk goed passend aan te krijgen onderaan. Uiteindelijk bleek de oplossing heel simpel, ik moest de binnenkant iets hoger doen dan de buitenkant bovenaan en nu passen ze perfect. Ik vind de pasvorm beter dan de lemieux en je kunt beetje foetelen wat met de lemieux niet kan. Die passen of passen niet.
Qua schoonmaken moest ik ook beetje wennen, maar nu laat ik ze eventjes liggen dat het zand erop kan drogen en dan klop en/of borstel je ze zo schoon. Afspuiten gaat ook gemakkelijk en ze zijn zo droog. De Husk zijn ook altijd droog aan de binnenkant na rijden en de lemieux nat.
De lemieux zijn wel net wat sneller aan te doen.