Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Setteli schreef:manonutjuh schreef:Ik kwam in mijn zoektocht naar een andere singel dit bericht tegen:
https://m.facebook.com/ZadelmakerijJean ... 5561683994
De kunstof variant zou van prolite zijn!
ziet er zeker goed uit! Ik zie hem ook alleen bij hun te koop staan. Op de site van fairfax wordt ie niet genoemd
manonutjuh schreef:Ik kwam in mijn zoektocht naar een andere singel dit bericht tegen:
https://m.facebook.com/ZadelmakerijJean ... 5561683994
De kunstof variant zou van prolite zijn!
manonutjuh schreef:Bij zadelmakerij drent is de singel nog niet binnen, is wel besteld.
Ik heb oldehietmoat ook even gemaild om te vragen of de singel daar al wel leverbaar is.
Ik heb gister even in het engels gezocht, maar kwam ook daar allerlei verhalen tegen over de slechte kwaliteit van de singel!
L_Ruiterhuis schreef:manonutjuh schreef:Bij zadelmakerij drent is de singel nog niet binnen, is wel besteld.
Ik heb oldehietmoat ook even gemaild om te vragen of de singel daar al wel leverbaar is.
Ik heb gister even in het engels gezocht, maar kwam ook daar allerlei verhalen tegen over de slechte kwaliteit van de singel!
Slechte verhalen over de originele Fairfax of de prolite?
Vraag me af wat nu het voordeel is om een dure Fairfax te kopen als de prolite ook dezelfde voordelen heeft en een heel stuk goedkoper is? Of zouden ze op de Fairfax beter lopen dan op de prolite? Geen onderhoud klinkt ook erg fijn maar houdt prolite zich ook goed op de lange termijn?
L_Ruiterhuis schreef:Vraag me af wat nu het voordeel is om een dure Fairfax te kopen als de prolite ook dezelfde voordelen heeft en een heel stuk goedkoper is? Of zouden ze op de Fairfax beter lopen dan op de prolite? Geen onderhoud klinkt ook erg fijn maar houdt prolite zich ook goed op de lange termijn?
manonutjuh schreef:volgens mij is de vraag waar de buitenkant van de singel van gemaakt is!
De kunstof variant wordt onder het merk prolite verkocht!
De binnekant is dan zowel bij de prolite als bij de fairfax van prolite gemaakt :p