Ik zou ook echt niet met een verfbrander aan de gang gaan. Gewoon een zonnige dag kiezen en buiten in de zon leggen. (ok, ik weet dat die dagen niet veel voorkomen maar een keer per jaar toch zeker wel)
Mijn fitter is gisteren terug gekomen uit vakantie en ze zou dus bellen zo gauw ze terug was...ik heb nog geen telefoontje gehad, maar mijn geduld is echt op...ben dit echt beu.
ik weet niet wie je als fitter hebt maar ik zou ook niet op zondag gaan bellen tis een rustdag ik zou gewoon nog even geduld hebben
knollentuin
Geplaatst: 21-08-11 14:13
dat dacht ik dus ook -(ziet fitter thuiskomen van vakantie met 3 koffers vol was en een voicemail met 250 berichten, stapel post en 300 mails,koelkast leeg,moet de hond nog uit pension ophalen en de katten bij dr zus) maar nee ze belt eerst zinn... sorry hoor zin ,maar ik denk dat je ietwat te ongeduldig bent
Zinn
Geplaatst: 21-08-11 14:22
Ik wacht al van begin juli, dus ik vind dat ze dan wel gewoon meteen mag bellen, net zoals ze beloofd heeft Ik wil echt deze week mijn zadel hebben anders hoeft het niet meer. Maar als het nog eens 3 dagen duurt vooraleer ze belt om een afspraak te maken, nee, daar heb ik geen geduld meer voor.
Laatst bijgewerkt door Zinn op 21-08-11 14:24, in het totaal 1 keer bewerkt
neen, mijn zadel zou er begin juli zijn en ik heb het nog steeds niet ik heb begin mei besteld
Ing__
Geplaatst: 21-08-11 15:25
Zinn schreef:
neen, mijn zadel zou er begin juli zijn en ik heb het nog steeds niet ik heb begin mei besteld
Oooooooohhwwww Dacht dat je in Juli had besteld
Maar is er iets mis gegaan dan?
Zinn
Geplaatst: 21-08-11 15:28
geen idee, ze heeft tot op heden nog geen reden gegeven waarom het zo lang duurt en als ik zelf niets vraag, laat ze niks weten. En ondertussen is mijn zadel dus wel effectief bij haar, het is aangekomen, dat heeft ze tenminste wel laten weten, mar toen ging ze dus zelf ook nog op vakantie....Dus ik vind eigenlijk wel dat als je klant al bijna 2 maanden langer wacht dan voorzien, je ervoor zorgt dat het zadel dan zo snel mogelijk afgeleverd is...maar daar maakt ze zich blijkbaar ook niet druk om.
het is logisch dat iemand even wil bijkomen na de vakantie. anders bel je morgen toch even? misschien is hij/zij het gewoon vergeten dat het jou beloofd is
ach vergeet al maar dat ik m'n frustraties ff kwijt moet. Ik vind het gewoon niet normaal dat ik er zelf zo achter moet zitten, maarja, blijkbaar is dat wel normaal dus ik zal er niets meer over zeggen.
Heeft iemand toevallig een foto van de onderzijde van het zadel waar de achterste singelstoot eruit gehaald is, zodat je de H singel kan gebruiken. Heb het idee dat ik het niet goed gedaan heb omdat het leer aan de bovenzijde waar de opening zit en waar de singel uithaalt wat omgebogen zit? (Weet even niet hoe ik het duidelijkere uit moet leggen)
Aimee, heb je toevallig nog een curved girth te koop? 75 cm. Ik heb een H-girth, maar ik ben er nog niet zo tevreden over...
Ik heb er 1 te koop. Zie mijn os.
Aimee
Geplaatst: 21-08-11 19:26
Mocht iemand trouwens een DK zadel te koop weten, houd ik me aanbevolen. Daar liep het paard dat ik nu te rijden heb prima onder en zat een stuk beter dan Wow, dus dat zou ik graag proberen. Maar acht de kans klein dat ik binnen afzienbare tijd eentje vind, dus ook maar kijken naar andere zadels.