Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NESCAFE schreef:Het zadel heb ik voor mijn vorige paard gekocht dat kan ik deze fitter niet aanrekenen. De kussens zijn wel op aanwijzing van de fitter gekocht voor dit paard. De fitter had van tevoren gezegd dat als ze niet zouden passen dat ik ze toch af moest nemen omdat het geen courante kussens waren. Dan blijft er niet zoveel keus maar nu heb ik per saldo wel betaald voor iets wat ik niet kan gebruiken. Maar dit soort verhalen hoor je vaker bij zadels, ook van bv hulzebos hoor je dit soort problemen. Je bestelt een zadel en wat doe je dan als het niet past. Je rechtspositie is niet zo sterk.
NESCAFE schreef:Ik ga de handdoek maar in de ring te gooien voor wat betreft de wow. Hij zakt binnen 2-3 weken na het opnieuw aanpassen alweer zover over de schouder dat het harde gedeelte van het zadel tegen haar schoft aankomt. Ik ben nu al vanaf april bezig, ik geloof niet meer dat het nog wat gaat worden. Marktplaats dan maar.
De vraag is echter wat rest er dan nog, doorzoeken of er toch niet een zadelmerk is dat past of een volledig maatwerk zadel laten maken? Al weet ik niet of een volledig maatwerkzadel nog iets toe kan voegen wat met de WOW niet kan. Ik blijf het vreselijk zonde vinden want als het goed ligt is het echt een heerlijk zadel zowel voor het paard als voor de ruiter.
NESCAFE schreef:@steinstein, het laatste woord is ook nog niet gesproken over de kussens, ik ga daar nog wel achteraan. Je hebt zeker gelijk dat je mag verwachten dat een fitter een passend kussen kan adviseren.
Needje schreef:NESCAFE schreef:@steinstein, het laatste woord is ook nog niet gesproken over de kussens, ik ga daar nog wel achteraan. Je hebt zeker gelijk dat je mag verwachten dat een fitter een passend kussen kan adviseren.
Jij had nooit moeten accepteren dat je ze sowieso moest afnemen. Door ze na deze mededeling toch te bestellen ga je akkoord met deze overeenkomst. Dus denk niet dat je daar wat mee kan.
(wat niet wegneemt dat ik het belachelijk blijf vinden dat de fitter dat in eerste instantie al zei, want een zadel wat uit losse onderdelen opgebouwd wordt moet alles te proberen zijn imo.)
WonderWanita schreef:naar wat ik gehoord heb KAN je volgens mij ook geen zadel meer bij Arie bestellen, maar dat weet ik niet zeker dus don't blame the messenger![]()
Gister is Marjolein bij mij geweest en me zadel ligt weer als een huisHij was een stuk achterover gaan liggen doordat ze uit haar headplate was gegroeid. Volgens mij zit er nu een 2 maten grotere headplate in!