Ik moet zeggen dat mijn dekjes allemaal nog wel erg mooi zijn. Al heb ik wel zat variatie dus wissel ook genoeg af. De oudste is nu 4 jaar? Dat is deze. Wel wat minder stevig, maar echt nog in top staat. Ik heb er nog te weinig mee gereden betreft de nieuwe collecties. Maar tot nu toe nog geen 1 echt ‘verpest’
annaxmaex
Geplaatst: 18-11-23 16:54
maessie schreef:
Denk dat je met lemieux en Es beter zit. Ps vooral de oudere collecties. Jammer dat lemieux ook aan het veranderen is.
Eens, je zit met kwaliteit beter bij Lemieux dan bij Ps vind ik. De nieuwe Ps voelt echt aan als polyester en buitenkant van de dekjes zie je alles op. Lemieux is veel beter qua kwaliteit. Ik heb m’n ps dekjes eruit gegooid en Lemieux collectie is langzaam aan het groeien
Tango1979
Geplaatst: 18-11-23 17:35
Al mijn PS dekjes zijn echt nog super mooi. Maar ik was ze met minimaal centrifugeren en trek de natte stof goed glad bij het drogen. Ik heb 2e hands een oude monogram gekocht, die wel gekreukeld/gepilled is. Wrs minder voorzichtig gewassen
Ik ben nog steeds heel blij met mijn ES dekjes, en ook met de twee PS dekjes die ik heb. Maar die liggen er ook niet zo vaak op dat ze snel minder zullen worden.
_Lorette_
Geplaatst: 19-11-23 11:56
Bij mij blijft PS wat mooier met wassen dan ES. Maar mijn dekjes zijn eigenlijk altijd netter dan wat ik 2e hands koop (tenzij nieuwstaat). Misschien was ik minder vaak?
In ben 3 jaar geleden begonnen met het verzamelen van ES en PS. De dekjes die ik tot nu toe allemaal van ES heb gekocht. Zijn tot op heden eigenlijk perfect gebleven.
Nu moet ik zeggen dat ik zowel van de oude als nieuwe collecties PS heb. En merk toch wel zeker dat de nieuwere collecties echt in mijn kast blijven liggen. Terwijl in de twee ‘oude’ maar blijf gebruiken (ook nog steeds perfecte staat eigenlijk). De nieuwe vind ik vooral veel ste lang, en daarnaast ook stug en moeilijk goed schoon te krijgen.
ES heeft de laatste maanden niks uitgebracht waarvan ik echt dacht, WAUW. Dus niks meer van aangeschaft.
Momenteel ben ik juist de overstap terug naar Lemieux aan het maken
Drico
Geplaatst: 19-11-23 23:33
Heeft er iemand foto's van de Signature Hortensia en/of Purple Grape?
En misschien iemand die in de buurt woont van Veenendaal / Huissen om mee te bestellen op de PS site
wennie19
Geplaatst: 20-11-23 00:09
Kom hier effe binnen vallen aangezien ik de amaranth al een jaar echt een prachtig kleurtje vind. Maar twijfel heel erg of ik het wel mooi vindt op mijn paarden heeft iemand hier een foto op een donkerbruin paard