Utopia, is zoiets als mijn hvpolo vest qua kleur geen optie voor bij de sage? Rand is ook offwhite toch? Donkergroene rijbroek erbij, staat heel mooi denk ik! [ [url=m/wwxftp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh, dat kan natuurlijk ook! Met de bies matchen
Stal_Fiore
Geplaatst: 23-01-21 11:21
xXutopiaXx schreef:
Weet niemand een bijpassende trui bij de PS Sage?!
Kramer heeft maar weinig op voorraad. Ik heb daar zo vaak gezocht naar een bijpassende kleur, maar dan was er toch regelmatig hooguit één grote of kleine maat beschikbaar en verder niets meer.
Sterrenpony
Geplaatst: 23-01-21 12:32
Ik heb me rijlegging van ps of sweden kleur wine binnen met de baselayer chocolate Erg mooie kwaliteit en alles valt netjes op maat
Ik ben alleen niet zo goed in foto’s
Samantha_
Geplaatst: 23-01-21 12:52
O mooi zeg, leuke combi ook!
Drico
Geplaatst: 23-01-21 13:15
_coquette_ schreef:
Weet iemand nog een leuke korting van ps of spring cob dekjes?
Welke kleur zal ik bestellen voor mijn bonte? De Wine of de Moss? Iemand die weet of deze ergens in aanbieding zijn in full dressuur?
Sterrenpony
Geplaatst: 23-01-21 15:11
Nog even een foto spam van de wine
Helaas geen foto van de set compleet maar de rijlegging wine is echt exact de zelfde kleur als het dekje
Iriscope
Geplaatst: 23-01-21 15:19
Lindor92 schreef:
[ [url=m/v0ktjN.jpg]Afbeelding[/url] ] Welke kleur zal ik bestellen voor mijn bonte? De Wine of de Moss? Iemand die weet of deze ergens in aanbieding zijn in full dressuur?
haha! Wil ze ook wel allebei, maar kan ze niet tegelijk kopen :p
ivy_power89
Geplaatst: 23-01-21 15:29
Lindor92 schreef:
[ [url=m/v0ktjN.jpg]Afbeelding[/url] ] Welke kleur zal ik bestellen voor mijn bonte? De Wine of de Moss? Iemand die weet of deze ergens in aanbieding zijn in full dressuur?
Wine!
Ik vind groentinten op mijn echte bonte minder mooi. Geen ps maar wel dezelfde tint
Ik had al les gehad en vond opzadelen dan teveel voor m’n jonkie. Maar toch even zo zonder zadel het nieuwe dekje erop gelegd hij vertekent op de foto’s door het licht maar zoals de foto zonder paard, zo is de kleur echt. Ik vind hem echt mega gaaf
Weet iemand of de moroccan blue van ES nog terug komt? Ik zit nu te twijfelen: we hebben al steel blue, dat is echt m’n favoriet. Nu twijfel ik of ik de Parisian aanschaf of wacht op Moroccan...