Heel mooi! Ben ook erg blij met mijn PS of Sweden dekje. Het is alleen jammer dat als mijn paard erg zweet het dekje dan erg gaat piepen icm m'n zadel
anoukwendy
Geplaatst: 18-01-20 23:28
bobje26 schreef:
Oh die blauwe...
Dat was ook mijn gedachte Die ander vind ik niet zo, ik hou niet zo van die biesjes die in elkaar gedraaid zijn. Dat is dus ook de reden dat ik twijfel of ik mn ps sets wel hou. Ik heb van es ook geen een standaard collectie dekje juist om die reden
de roze met de parel rand en classic gold zijn in de aanbieding voor de liefhebber
bliksemflits
Geplaatst: 19-01-20 09:03
Sammiex2000 schreef:
de roze met de parel rand en classic gold zijn in de aanbieding voor de liefhebber
Waar?
Anoniem
Geplaatst: 19-01-20 10:16
witroosje schreef:
Sammiex2000 schreef:
Waar?
Hypostore
Tyrzavm
Geplaatst: 19-01-20 11:24
_Nicky schreef:
Hier ook de Olive gold, slechte foto maar wel super onder bruin tuig
m/HPBC5Y.jpg
Verkocht , die ga ik bestellen
Samantha_
Geplaatst: 19-01-20 11:33
Die olive gold is zo gaaf.
Dagmar11
Geplaatst: 20-01-20 16:40
Ik hoor er nu ook bij!
Let niet op het zadel en bontje... mijn dressuur zadel had ik beugelriemen afgehaald want had nieuwe besteld. Die kwamen wat later binnen dan verwacht. (Goede) Bontje was nog aan het drogen van de was dus dit is mn reserve en volgens mij gaan we die ook proberen wit te houden nu voor concour. Dus voor ik met dit zadel ging rijden gauw nog even een foto. Kan prima eigenlijk vind ik Emerald is nog in bestelling! ❤️
Hoe wassen jullie je dekje qua centrifugeren? Ik lees 30 graden en binnenstebuiten (sowieso een uitdaging want door het draaien gaat ie echt wel bewegen) maar hoeveel toeren dan? Heb altijd het idee als ik het te hard doe dat ie dan pillig kan worden, maar ligt miss aan mij?