Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nicky_rilana schreef:Ik lees al een tijdje mee en ben misschien van plan om ook the husk te gaan bestellen. Hier lees ik namelijk de beste ervaring mee. Maar nu heb ik daar een paar vragen over.
Wat is het verschil tussen de titan double cushioning scholing air boots en de titan high impact sport air boots
Capriootje schreef:Die zitten wel erg strak denk ik ja, niet zoals ze moeten zitten iig. Balen!
SteffiiY schreef:ik meld mij
Altijd lang de normale standaard BR beschermers gehad, daarna voor het springen Veredus gekocht en toen gaan inzien dat het hebben van een goede peesbeschermer belangrijker is dan mooie peesjes die bij je dekje passen
Al mijn BR dus bezig om te verkopen en wil graag Husk beschermers ervoor terug gaan kopen
Datjaa schreef:Capriootje schreef:Die zitten wel erg strak denk ik ja, niet zoals ze moeten zitten iig. Balen!
Strak valt opzich wel mee, de stof sluit niet helemaal rondom aan, maar dat zie ik bij meer die de snugboots hebben. Ik maakte me vooral zorgen om de hoogte.. maar is dan wel balen ja![]()
Ik ga misschien wel kijken voor de HH grandprix, hoop dat die net zo ventilerend zijn?
Capriootje schreef:SteffiiY schreef:ik meld mij
Altijd lang de normale standaard BR beschermers gehad, daarna voor het springen Veredus gekocht en toen gaan inzien dat het hebben van een goede peesbeschermer belangrijker is dan mooie peesjes die bij je dekje passen
Al mijn BR dus bezig om te verkopen en wil graag Husk beschermers ervoor terug gaan kopen
Duurde even maar ze is bekeerd![]()
![]()
Ben blij dat ik je over heb kunnen halen voor de Veredusjes
woepsie90 schreef:Hoi hoi!
Ik ben ook begonnen aan de peesbeschermer zoektocht
Meestal gebruik ik ze niet, af en toe maar. We hebben afgelopen maandag eigenlijk amper wat gedaan, af en toe longeren... En nou zag ik ineens een beschadiging, een gaatje eigenlijk, aan de zijkant, alsof hij flink heeft lopen aantikken/schuren!!
En omdat ik straks ga opbouwen naar lange buitenritten / dagtochten maken, wil ik wel zijn benen beschermen tegen dat gebots én dat ze ademenen.
Kwam vervolgens deze tegen, iemand ervaring? Ik woon niet in NL, en het kan zijn dat dit merk dus voor jullie heel onbekend is maar wilde het toch even proberen![]()
https://www.viovet.co.uk/Equilibrium_Tr ... tra_info_1
[ [url=m/FK9RTW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Anoniem schreef:SteffiiY schreef:Zit er veel verschil tussen de husk mesh en lemieux mesh beschermer? qua ventilatie en pasvorm
Totaal ander materiaal. Het lemieux mesh lijkt nog een beetje op neopreen, van husk is het een totaal open structuur. Waardoor ze veel beter ventileren