Ik vind die blauwe kleur wel heel mooi van Eskadron (bij klawunde). Weet niet wat ik van de klavertjes moet vinden, maar als ze zo'n blauwe kleur gewoon uitbrengen!
Ik vind de kleuren van deze nici echt wel leuker als vorige, maar doe mij die kleuren dan maar in een classic collectie zonder penny pony's, klavertjes 4 en al die combinaties met grijs
Temeraire
Geplaatst: 16-12-16 22:28
Ik vind nici echt super leuk! Maar ik hou ook wel van dit soort kleuren Ik vind de beenbeschermers ook heel gaaf!
Wil die wel bestellen denk ik, en het bijpassende halster. Maar twijfel nog tussen deze 2 dekjes voor erbij:
Welke is leuk (of het minst erg ) voor een haflinger?
Ik denk dat het leuk staat op een haflinger (op de een of andere manier vind ik dat een haf veel kan hebben qua kleur en gekke printjes haha) Ik zou inderdaad dan ook de peesjes met bijpassend dekje doen.
voor mij is het niks iig :p ik zit nog op de heritage bordeauxkleuren te azen maar vind het nog wat te prijzig. Beige met blauw vond ik ook mooi. Heb nog niet eerder iets van eskadron gekocht, meestal is het hv polo
Heb geshopt met leuke korting op horze.nl het halster had ik al en nu bijpassend dekje en bodywarmer erbij. Ik ben zo fan van deze kleur, staat leuk op mn vos. Hierbij zou de zweetdeken Heritage van Eskadron perfect bij passen met die sierkoorden. Ontbreken alleen nog bijpassende peesjes. Dus als iemand de gouden tip heeft? :p
pradadaan
Geplaatst: 04-01-17 19:39
Heritage spam
Alpha89
Er is (volgens mij een Duitse) site waarop heel veel setjes van eskadron op een paard zijn te vinden. Enig idee welke site dit ook alweer is? heldere uitleg
MoniekV
Geplaatst: 14-01-17 21:12
nynke1995 schreef:
Er is (volgens mij een Duitse) site waarop heel veel setjes van eskadron op een paard zijn te vinden. Enig idee welke site dit ook alweer is? heldere uitleg
Moet je anders ff zoeken naar Twisters Horse Shop op FB. Zij heeft super veel van eskadron en goedkoper.
lindamusters
Geplaatst: 20-01-17 13:38
Hoe lang duurt het verzenden van klawunde eigenlijk? En hoor je dan een mail te krijgen van de pakketdienst? Ik heb dinsdag besteld maar niks gehad over het verzenden..