Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Waar ik vroeger woonde, was een oude boer die het land met zijn 2 Boulonnais bewerkte, en dat was zo'n gaaf zicht !
jokari schreef:ik vermoedde het al. Prachtige dieren zijn het.Waar ik vroeger woonde, was een oude boer die het land met zijn 2 Boulonnais bewerkte, en dat was zo'n gaaf zicht !
Zitten die niet heel erg breed, met een boomloos zadel ? Ik vind onze haf al erg genoeg.

Maar eigenlijk moet je wel kijken naar de foto waar ik er op zit. Want dit zadel is dus met een flexibel iets waardoor het om je paard moet zakken zeg maar.
Alleen zit die een stuk breder dan deze... Ik krijg dan last van mijn bekken en kramp in de benen (moet veel aansporen bij dit paardje). Deze HM zit zelfs smaller dan mijn boomzadel.

Ga verscheidene modellen proberen, waaronder ook de seatsaver. Dit is mijn 'set' nu.
)
En het liefst zou ik een zadel willen waar ik (of mijn dochtertje) ooit een wedstrijdje mee kan rijden. De trekker op de foto ziet er zo wel leuk uit
leuke woordspeling haha!
Maar het is ieder zen ding natuurlijk.