Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lotje5lotje schreef:Oei, dan wordt het wel een slagschip op mijn paard (1.46)....waarom zijn die dingen zo groot? Ik heb nou niet bepaald een groot achterwerk, maar maat 1 zit echt niet lekker....helaas, want die paste kwa lengte wel mooi. Ik weet dat een boomloos iets te lang mag zijn, maar het is echt geen gezicht denk ik, meer zadel dan paard.
tjaakje schreef:Ik heb een vraagje. Mijn Atlanta zadel glijdt aan de achterkant soms opzij. De pommel/voorkant blijft wel netjes op zijn plek liggen. Ik heb een redelijk ronde Belg, gebruik een pad met sympanova aan de onderzijde en sinds kort een singel met elastiek. Ik heb het idee dat die laatste een deel van het probleem is. Maar een singel met elastiek is natuurlijk wel fijner voor paardlief... Is iemand van jullie bekend met dit probleem?
tjaakje schreef:tjaakje schreef:Ik heb een vraagje. Mijn Atlanta zadel glijdt aan de achterkant soms opzij. De pommel/voorkant blijft wel netjes op zijn plek liggen. Ik heb een redelijk ronde Belg, gebruik een pad met sympanova aan de onderzijde en sinds kort een singel met elastiek. Ik heb het idee dat die laatste een deel van het probleem is. Maar een singel met elastiek is natuurlijk wel fijner voor paardlief... Is iemand van jullie bekend met dit probleem?
Heeft iemand hier nog ideen over?
M_hartje_M schreef:tjaakje schreef:Ik heb een vraagje. Mijn Atlanta zadel glijdt aan de achterkant soms opzij. De pommel/voorkant blijft wel netjes op zijn plek liggen. Ik heb een redelijk ronde Belg, gebruik een pad met sympanova aan de onderzijde en sinds kort een singel met elastiek. Ik heb het idee dat die laatste een deel van het probleem is. Maar een singel met elastiek is natuurlijk wel fijner voor paardlief... Is iemand van jullie bekend met dit probleem?
Heeft iemand hier nog ideen over?
Dit probleem had ik ook met mijn rondje hafje. Welliswaar heb ik een cheyenne erop liggen.
Ik heb een 2de set (dikke) inlages gekocht en deze erbij gestopt. Nu ligt hij prima eigenlijk