Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wendy1978 schreef:
Net aan rijden
Breekt zadel gewoon in 2en?
Ik hoorde SNAP en nu is tie stuk
Geen idee wat ik hiermee moet
marjonneke schreef:Gelukkig alleen de headplate. Daar is wat aan te doen zonder de hele zitting te vervangen. Controleer je wel af en toe of de schroefjes nog goed strak zitten? Ze kunnen een beetje los trillen. Zo komt er speling op te staan. Vaak breken dan de schroefjes. Nu is het bij jou de headplate, maar wellicht heeft dat dezelfde oorzaak? Het staat ook op het stickertje onder het zadel dat je ze regelmatig moet controleren.
Kelly_Viona schreef:Hallo iedereen!
Ik ben aan het overwegen om over een tijdje een wow-zadel aan te schaffen. Ik heb hier en daar wel iets gelezen van prijzen, maar ik weet het nog niet echt zeker... Hoeveel geef je ongeveer uit aan een compleet zadel met beugels en singel e.d. ?
Moet je voor bijvoorbeeld een bruin zadel extra betalen?
Heeft er ook iemand ervaring met de barokke of spaanse wow?
Misschien dat het in een van de topics al vermeld is, maar ik heb niet alle pagina's gelezen. was een beetje veel
Esther28 schreef:@room10: wat grappig jij komt bij mij op stal te staan
![]()
En ik heb oom een Wow en sinds kort een nieuwe stalgenoot die ook een Wow heeft.
Mijn paard is ook erg rond en een hoop gedoe gehad om t passend te krijgen..nu uiteindelijk met een voorsingelsysteem en h-girth ligt t wel goed.