Zinn schreef:Ik had nergens vermeld welke kleur ik wou,ik wist ook helemaal nog niet wat ik wou, dat had ik ook duidelijk in mijn email vermeld. Het was een vrijblijvende passessie om eens te zien en voelen. Ik had zelf geeneens zelf gezegd van OK ik bestel er 1, toen ze het formulier ging invullenal goed dat ik er 1 wou hé
en uit zichzelf alle opties opnoemen dat hoeft ook niet, maar mijn andere zadelmakers hier hebben toch altijd wel gevraagd of ik bruin of zwart wou, of ik een bijpassende singel en beugelriemen wou, dat soort dingen...daar is ook allemaal niets van gezegd. Maar bij mij heeft ze bv ook niet duidelijk gezegd welke onderdelen er besteld zijn ofzo. Daar weet ik dus niets over op dit moment. Ik weet alleen dat ik de zweetbladen met v-stikking krijg en de giant high wrongen (omdat ik die terug ben gaan zoeken op internet) en op dat moment dacht ik daar dan weer niet over na, maar achteraf gezien vind ik dat ze wel heel karig was met informatie. Daar leren we dus weer uit.
Dat is jammer genoeg wel waar...
Ik wist ook niet welke onderdelen er voor mijn zadel besteld waren. Dat heb ik later, in het Wow-HK-topic hier, van Arie Boer vernomen want de bestelling verliep via hem.
Op zich maakte het me ook niet veel uit. Het belangrijkste was dat mijn paard een goed passend zadel zou krijgen en dat is ook gelukt.

@ Needje: ik had vooraf opzoekwerk gedaan over het Wow-concept. De kleur kon me op dat moment gestolen worden. Daar was ik helemaal niet mee bezig! Maar toch vind ik dat mijn fitter gerust de kleurenstaaltjes had kunnen laten zien. Dan had ik er wsl wél over nagedacht!