Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Patriciavt schreef:femmefatale1 schreef:Vandaag weer een keer op mijn wow gereden en hij lag goed![]()
Ik merkte ook dat ik wat rechterop zat..
Maar echt hè.. ik ga echt ergens zitles volgen...![]()
De stap en galop gaat goed, maar die draf.. echt hopeloos
Centred Riding, aanrader!!!!
Heeft mij echt héél erg geholpen!
Needje schreef:Een fjord met HP1 klinkt bij mij zo krap in de oren. IK PERSOONLIJK heb nog nooit een fjord gezien die niet minimaal een wijde boom nodig had. En ben stiekem ook erg benieuwd hoe dat zadel op de rug ligt.
(niet aanvallend bedoeld, echt puur interesse!!!!)
zonnepitje schreef:Eerst en vooral: welke wow dealer kunnen jullie aanraden? Als ik me zo'n duur zadel aanschaf vind ik het echt wel belangrijk dat het behoorlijk en vakkundig wordt aangemeten. Ik ben woonachtig in belgië te antwerpen. Ik heb begrepen dat in belgië enkel equilotus wow zadels verdeeld. Zijn er hier mensen die daar positieve of negatieve ervaringen mee hebben?
Eventueel andere wowdealers die jullie kunnen aanraden die tot in deze streek komen?
CaylinnMae schreef:Needje schreef:Een fjord met HP1 klinkt bij mij zo krap in de oren. IK PERSOONLIJK heb nog nooit een fjord gezien die niet minimaal een wijde boom nodig had. En ben stiekem ook erg benieuwd hoe dat zadel op de rug ligt.
(niet aanvallend bedoeld, echt puur interesse!!!!)
Mijn Fjord'je' (4,5 jaar jong en tegen de 1.50 hoog) heeft een headplate maat 2. Zij heeft nu ondanks dat je bij
een Fjord vaak SDWG kussens met tabs zou verwachten (puur theoretisch gezien) een DWG kussen zonder tab