Want veronderstel wel dat hij even aan huis komt ofzo om je paard te bekijken ?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sharmila schreef:aaaah vanmiddag ben ik gebeld!!! De levering op de 29ste gaat niet door want het zadel is nog lang niet klaar. Ze moeten het hele basismodel aanpassen, dus het gaat allemaal langer duren. Alles moet aangepast worden, zelfs de kussen aan de onderkant werd er gezegd. Ze kon zelfs niet zeggen wanneer het zadel dan wel klaar zou zijn.
snik......verdrietig.....
Katyatje schreef:Sharmila schreef:aaaah vanmiddag ben ik gebeld!!! De levering op de 29ste gaat niet door want het zadel is nog lang niet klaar. Ze moeten het hele basismodel aanpassen, dus het gaat allemaal langer duren. Alles moet aangepast worden, zelfs de kussen aan de onderkant werd er gezegd. Ze kon zelfs niet zeggen wanneer het zadel dan wel klaar zou zijn.
snik......verdrietig.....
Oh nee toch, dat is echt vervelend!
En nog lang niet klaar? Ik zou er echt niet blij mee zijn. Hoe lang wacht je al?
Sharmila schreef:Katyatje schreef:
Oh nee toch, dat is echt vervelend!
En nog lang niet klaar? Ik zou er echt niet blij mee zijn. Hoe lang wacht je al?
Moest even tellen hoor, ben ik nu 9 weken aan het wachten. Dit weekend zit ik op 10 weken. Tja kwaad worden, dat zou oneerlijk zijn. Ik heb nogal extreme wensen namelijk. Mijn zadel wordt helemaal aangepast aan mijn lengte (ik ben 1.47m, en mijn ledematen zijn nogal klein, niet zo klein als bij een lilliputter, maar de verhouding klopt gewoon niet) Dus mijn zweetbladen worden heel erg kort gemaakt. Maar ja daarnaast wilde ik wel gewoon een dressuurmodel, dus alles moet miniatuur gemaakt worden. Bij elkaar worden mijn zweetbladen nu 15 centimeter korter dan het standaard model. Blijkbaar is dit project toch lastiger dan Arno in de eerste instantie dacht. Ik zit al sinds mijn 4e op zadels waar ik niet onderuit kom met mijn benen, dus deze weken kunnen er ook wel bij. Maar ja ik baal er wel behoorlijk van.
Ben wel superbenieuwd hoe het zadel er uiteindelijk uit gaat zien. Zeker nu na dit telefoontje ben ik heel bang dat het echt onwijs lelijk eruit gaat zien. Maar ja het belangrijkste is dat het goed voor mij en mijn paard zit natuurlijk.
Katyatje schreef:Yvette26 schreef:Ik ben gisteren ook gebeld dat de mijne later komt, zou aanstaande donderdag en wordt een week later. Doordat ik lakleer op de lepel heb en gouden piping...
Nou ja, een weekje overleef ik wel!
Wat is gouden piping?
Is dat een biesje? Of nog iets anders?
Evony schreef:Weet iemand toevallig wat hij op dit moment aan tweede hands springzadels heeft liggen?
ben een beetje aan het inventariseren voor een zadel voor mijn probleem paard en heb eigenlijk geen idee hoe goed hij in de tweedehands springzadels zit.