Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Francis schreef:De HO Endurance is een zadel wat me heel erg aan spreekt, om maar een voorbeeld te noemen. Helaas wordt die niet meer gemaakt en tweedehands zijn ze nog steeds vrij prijzig en moeilijk een passende te vinden.
). Haar rug is ongetraind nu nog niet zo sterk ('week' vind ik een te groot woord), maar van zichzelf al een stuk rechter dan die van Ben en haar rug is nog trainbaar. Ze heeft sowieso ook iets meer lengte dan Ben. Ze is wel heel rond, maar dat hoeft denk ik minder een probleem te zijn, 'kort' is lastiger dan 'rond' volgens mij.
(en die kost 'maar' de helft). Ik heb het idee quantum toen maar laten vallen ook omdat Don (buitenzinnig) aangaf dat de service bij Deuber ver achteruit was gegaan en het waarschijnlijk erg lastig zou zijn om hem goed aan te laten meten.
.
Moragh schreef:Alle rechten en fabricage Van de HO flex zijn overgenomen door Stef Pulles, de website http://www.art-et-cuir.nl is nog in ontwikkeling.
, zag geen telefoonnummer staan op de site. Dacht dat Bentaiga misschien niet gestoord wilde worden via telefoon door vervelende klanten
...