Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SansaS schreef:Hoe vinden mensen hier de dynamique vestjes vallen qua maat? En zijn het ook warme vesten?
Damelza schreef:Ik ben aan het rondspeuren naar een zadeldekje met bont aan de achterzijde, die daarnaast wel een beetje dezelfde dikte heeft als een normaal dekje. Nu kwam ik van Lemieux wel diverse dekjes tegen met Merinowol, of aan de onderzijde of als rand. Maar bij die laatste kon ik bijvoorbeeld moeilijk zien of randje dan ook aan de onderzijde zat.
De LeMieux Merino+ Hunter Zadeldek vond ik ook mooi, maar ik ben eigenlijk zoekende naar een dressuurversie.
Welke zouden jullie aanraden? Andere merken eventueel natuurlijk ook welkom.
Damelza schreef:Ik ben aan het rondspeuren naar een zadeldekje met bont aan de achterzijde, die daarnaast wel een beetje dezelfde dikte heeft als een normaal dekje. Nu kwam ik van Lemieux wel diverse dekjes tegen met Merinowol, of aan de onderzijde of als rand. Maar bij die laatste kon ik bijvoorbeeld moeilijk zien of randje dan ook aan de onderzijde zat.
De LeMieux Merino+ Hunter Zadeldek vond ik ook mooi, maar ik ben eigenlijk zoekende naar een dressuurversie.
FleurSandro schreef:Damelza schreef:Ik ben aan het rondspeuren naar een zadeldekje met bont aan de achterzijde, die daarnaast wel een beetje dezelfde dikte heeft als een normaal dekje. Nu kwam ik van Lemieux wel diverse dekjes tegen met Merinowol, of aan de onderzijde of als rand. Maar bij die laatste kon ik bijvoorbeeld moeilijk zien of randje dan ook aan de onderzijde zat.
Het dekje met bontrandje zit het bontrandje idd aan de onderkant van het dekje, ook op de rug en schoft. Mijn favoriete dekje in de winter! Mijn haflinger wordt anders kaal op zijn schouder van het randje van het dekje met zijn geschoren vacht.
[ Afbeelding ]
JenniferU schreef:Damelza schreef:Ik ben aan het rondspeuren naar een zadeldekje met bont aan de achterzijde, die daarnaast wel een beetje dezelfde dikte heeft als een normaal dekje. Nu kwam ik van Lemieux wel diverse dekjes tegen met Merinowol, of aan de onderzijde of als rand. Maar bij die laatste kon ik bijvoorbeeld moeilijk zien of randje dan ook aan de onderzijde zat.
Oa de Fern hebben ze met alleen een bont rand.
https://www.discount-equestrian.co.uk/s ... pskin.html