PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 09:38

SharonIndezz schreef:
Ik vind de ps broeken kwa kwaliteit ook matig, ik koop ze in the horselet, dus voor die prijzen mag ik niet klagen, en zijn ze prima… maar zou er nooit de volle mep voor betalen

Dit inderdaad. Ik vind het ook fijne broeken, maar hier gaan gewone broeken als Montar of BR langer mee. Dat noem ik dan gewone broeken, maar daar betaal ik ook meer voor dan de PS broeken in de sale of Horselet. Een PS broek is geen 170 euro (of iets in die prijsklasse) waard.

Contemplate

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 10:35

anoukwendy schreef:
Ik vind de naden van de broeken ook bagger, met normaal aantrekken, hoor je overal de garen knappen. En dan trek ik het echt niet met geweld aan ofzo

Bij mij hetzelfde probleem. Legging is op zich goed gemaakt van fijne stof. Was echt mijn favoriet. Maar al heel snel knapte er een naad aan de binnenkant van de broek. Inmiddels zit die over de hele lengte van mijn been los. Wel dubbel gestikt, dus geen gat erin, maar ik vertrouw het niet :o En de siliconen slijten best snel, maar ik hou toch niet van super plak.

Maatvoering en de verzendkosten houden me ook tegen nog te bestellen. Legging XS past perfect, broek in maat 34 is veeel te los.

Maritelisab

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 12:56

Hier eigenlijk dezelfde ervaringen.
Siliconen slijten erg snel, en stiksels hoor je inderdaad soms klappen.

Zitten wel heerlijk en zeker voor in de zomer fijne broeken/leggings.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 13:42

Als vip is de ruffle inmiddels te bestellen.. *\o/*

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 13:50

Ik heb mijn ruffle al een paar maanden geleden ge pre-ordered, ben heel benieuwd! <3

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 16:10

Texas02 schreef:
PS had ik in de winkel een keer gepast, een curvy model. Dat zat inderdaad heerlijk, vandaar dat ik daarvoor wilde gaan. Maar nu ik best veel mensen hoor over dat ze zo snel minder worden, weet ik het nog niet. PS heeft wel nog curvy in de aanbieding, maar je moet ze via google zoeken. De Wendy legging en de Jewel rijbroek zijn er nog, en de Jeany rijbroek als je op hun site via de zoekfunctie curvy ingeeft. Wel mooie aanbiedingen, maar ik vind de verzendkosten zo hoog.

Ik zoek de Wendy in black... helaas niet meer te krijgen. Zulke fijne broeken.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 17:23

Zou er nog verschil in kunnen zitten tussen voor/na verkoop van PS? Ik heb een oude Helena legging waar ik zo ongeveer in woon, al zo'n 2,5-3 jaar denk ik. Een tijd terug heb ik er een paar extra voor 18eu ps in de outlet gekocht maar toen ik ze binnen kreeg viel de kwaliteit mij ook tegen. Naar mijn gevoel ook dunner geworden tov de ene die ik al een aantal jaar heb dus...

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 19:04

Ik herken die negatieve ervaringen helemaal niet. :=
Ik heb ook al een aantal jaar rijbroeken van sp of sweden en vind ze super fijn. Ze hebben ook nog geen slijtage plekken en idd de gripp is precies goed.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 23:43

Zo herken ik de negatieve berichten over ES dus helemaal niet....
Zal ook persoonlijk zijn.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 23:53

De negatieve berichten zijn over PS, niet ES. De rijbroeken van ES zag ik ook, maar die zijn ook duur hoor.. Dat laat ik maar mooi eerst :+

Ik kreeg wel een mail van ES met Black Friday pre access. Zitten leuke dingen bij met korting!

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 01:11

Ik heb ook een paar ES leggings en broeken, vind dat juist wel als goede/stevige kwaliteit voelen.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 09:27

Hoe vallen de springschoenen van ES? Normaal of aan de kleine kant?

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 10:13

Texas02 schreef:
De negatieve berichten zijn over PS, niet ES. De rijbroeken van ES zag ik ook, maar die zijn ook duur hoor.. Dat laat ik maar mooi eerst :+

Ik kreeg wel een mail van ES met Black Friday pre access. Zitten leuke dingen bij met korting!

Ik reageerde op iemand,
Er zijn ook genoeg negatieve berichten over ES.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 10:49

Ik ben niet per se negatief. Ik vind de broeken van PS heerlijk voor de zomer. De stof is fijn en elastisch.

Maarrr de stof van de broeken is vaak erg dun (soms voordeel, soms nadeel), de siliconen slijten hard (veel harder dan andere merken, maar ik vind dat niet erg) en de broeken lijken minder degelijk te zijn van kwaliteit. Als je ze als aanbieding koopt is de prijskwaliteit prima, maar de volle mep vind ik ze niet waard. Als ik echt ontevreden was, had ik ze niet meer in de kast liggen.

Ik heb een ES rijbroek voor de volle prijs gekocht, maar die vond ik ook niet zo bijzonder voor dat geld. Prima broek, maar dan kun je ook wel iets vergelijkbaars kopen voor minder...

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 11:32

ivy_power89 schreef:
Texas02 schreef:

Ik reageerde op iemand,
Er zijn ook genoeg negatieve berichten over ES.

Oh, sorry! Dat had ik niet door!

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 17:12

Mijn Ps broeken zijn ook wisselend. De Es vind ik wel fijn, ook niet de diksten, maar wel dikker dan de Ps. Maar heb liever Pikeur of Hv of Easyrider. Heb inmiddels van alles wat in de kast liggen, het is ook maar net hoe het weer is. De Ps dekjes vind ik na de overname wel beduidend minder geworden :j

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-23 22:41

Farjen schreef:

Ik zou zeggen kleine kant …

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 08:19

Texas02 schreef:
Dat klinkt niet goed, dan blijft de broek vast ook niet zo lang heel op de naden?

Meestal hebben ze meerdere naden dus tot nu toe zin ze nog heel (al moet ik ook bekennen dat ik nooit rijbroeken aanheb nu, rij niet zoveel) maar je ziet idd wel allemaal losse draden aan de buitenkant, binnenkant heb ik niet gecheckt maar zal vast ook zo zijn

Sydney_Zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 18:22

Heel blij met mijn pakketje van psos! Vorige week in de sale besteld
Afbeelding

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 18:24

Beetje laat, maar ik leef zowat in de broeken van PS. Superfijne dingen. Alleen slijt indd de silliconen snel, maar dat vind ik niet erg

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 09:28

Ruitergoed heeft al pre black friday sale

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 09:50

XiiaaooNaa schreef:
Farjen schreef:

Ik zou zeggen kleine kant …

Oh ok, jammer! Want ik heb ze echt nodig om ijzers aftrappen tegen te gaan dus ik durf de gok niet wagen..
Zouden de PS sprngschoenen groter uitvallen?

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 11:00

Ik kom even inbreken in dit topic, ik was die-hard Lemieux fan maar overweeg de hele mikmak eruit te schoppen en over te stappen op PS of Sweden.. :+

Alleen blijft die stof echt mooi bij veelvuldig gebruik? Ik zie op MP bijvoorbeeld veel stof op dekjes die gaat rimpelen (lossig word), kan het niet zo goed uitleggen. Wat is jullie ervaring daarmee?

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 11:13

Denk dat je met lemieux en Es beter zit. Ps vooral de oudere collecties. Jammer dat lemieux ook aan het veranderen is.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 11:24

maessie schreef:
Denk dat je met lemieux en Es beter zit. Ps vooral de oudere collecties. Jammer dat lemieux ook aan het veranderen is.

Oh bah, niet wat ik hoopte maar wel dacht. Vind kwaliteit altijd wel erg belangrijk.. dan kan ik beter bij mijn Lemieux collectie blijven geloof ik..

Vind ES dan weer qua design vaak minder, vond die van PS wel erg mooi.