Gaya_x schreef:[ [url=m/FKMieD.png]Afbeelding[/url] ]
Dit zag ik net voorbijkomen op facebook, die van aankomende lente. Niks voor mij maar misschien hier wel liefhebbers!
Oei wat een lelijke rand zo met de parels

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ania schreef:De nieuwe jas van ES lijkt me interessant, maar er staat niet veel informatie bij. Hij lijkt niet waterdicht? Daarbij vind ik 300 euro best wel veel geld voor een jas dat niet water en winddicht lijkt te zijn.
Ik vind het wel tof van ES dat ze kleuren opnieuw uitbrengen maar wel steeds daarbij met nieuwe producten komen.
Gaya_x schreef:zijn het geen bling steentjes ipv parels? Ik twijfel beetje tussen deze of de Mamba Latte nog.[ [url=m/FKMieD.png]Afbeelding[/url] ]
Dit zag ik net voorbijkomen op facebook, die van aankomende lente. Niks voor mij maar misschien hier wel liefhebbers!
Roulette_ schreef:Gaya_x schreef:[ [url=m/FKMieD.png]Afbeelding[/url] ]
Ligt het aan mij of is dat merkje heel slecht geplaatst... zonde om dat voor promo foto’s te gebruiken (wel eerlijk)
urosa schreef:Anoukwendy, niet alles toch??hou je niet eens diegene die je het mooiste vind?
Gaya_x schreef:zijn het geen bling steentjes ipv parels? Ik twijfel beetje tussen deze of de Mamba Latte nog.[ [url=m/FKMieD.png]Afbeelding[/url] ]
Zo, die groene vertekenen wel heel erg dan van de productfoto's. Ik ben heel blij met mijn LeMieux Oak dus de PS of Sweden groene kan ik nu mooi laten gaan. Ik begin trouwens steeds meer aan de ruffles te wennen. Eerst vond ik het niks, maar nu zou ik ze denk ik wel kopen als het een kleur is die ik wil
maessie schreef:Dat is een mooi doel Anouk! Wel echt héél zonde van je collectie!! T is dat ik geen geldboom heb, anders had ik véél over willen nemen(maar die deken moet je maar even over laten horen
)
Het is zo inderdaad wel steeds makkelijker matchen als ze telkens dezelfde kleuren uitbrengenEn minder koopdrang als de kleur al in de kast ligt
![]()
Blij dat ik die wine ruffle wel gelijk besteld heb dan![]()
Zouden dezen die van die moonrock collectie zijn dan? (Had ik hier eerder ook gepost samen met die pastelletjes) Ik heb nog niet echt lichte kleurtjes verder, en vind de bovenste wel gaafAan het stiksel te zien is de onderste van de Moonrock.
[ [url=m/CZShIF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4HaxLj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mocht iemand interesse hebben, denk dat ik mijn lemon, merlot en mahogany er uit ga gooien![]()
Ik was deze idd ook tegen gekomen. Eerste is dan de forest green, en de tweede de huntergreen.
[ [url=m/Kqzuca.jpg]Afbeelding[/url] ]
En idd Lorette, echt bizar veel kleurverschil bij dezen op de foto's. (Hieronder is dus beide de huntergreen)
[ [url=m/aKMlIb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Muronia schreef:Lauriann wat grappig, ik heb vandaag de silver cloud en black edition thuis gekregen van Lena. Heel blij mee, die zullen op mn beide paarden passen.
[ [url=m/D6NXBS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0wbteH.jpg]Afbeelding[/url] ]