Sandy_2girls schreef:elinexlevi schreef:Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd wat is jullie lievelings pad? En een foto is natuurlijk altijd welkom!![]()
Ik denk ik toch of de babushka, hummingbird, turquoise, ruby of cossack![]()
[ [url=m/rkgUNA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BuWoaY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nDyPNw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/X1bWAa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tckb7n.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoewel deze ook wel mijn hart gestolen heeft![]()
[ [url=m/gjTSBa.jpg]Afbeelding[/url] ]
@elinexlevi , welke niet ? Haha dat is ons probleem![]()
![]()
Wij vinden cossack blue, teal green, popey red, Robin red, ruby, rose , fuchsia red toch echt wel heel gaaf !
En in de zomer natuurlijk de sunny yellow. En de blauwe met glitter natuurlijk haha teveel om op te noemen. Vandaar ook de kast (te) prop vol![]()
Die nieuwe blauwe konden wij ook niet weerstaan
Hebben jullie ook halsters ? Die vinden wij ook zo fijn en hebben we ook inmiddels in 6 kleurtjes
Haha ja mijne ook! Ik kan ze nergens meer kwijt! Moet er nu maar wat verkopen
 Halsters heb ik niet, zijn voor mij wat te simpel maar vriendin van mij wel! Geloof dat ze er 3 heeft. De blauwe SS20, chili AW 21, candy SS21

desondanks wel met een volle tas naar stal gereden, stalgenootje zei nog “ben je alwéér geweest”. Laatste keer was 5 maanden geleden maar ok  
 Ik ga zondag naar EJ. Ik wil de gele kleren passen, ergens ben ik bang dat ik ze misloop omdat het mss wel populaire kleur is. Aan de andere kant.. So be it. Is idd wel heel schraal aanbod zeg! Of zou het zo snel uitverkocht zijn? (angst neemt toe  

Ik hoop dat ze in de winter daadwerkelijk een mooie paarse en groene uitbrengen. Ik heb veel roze/rood tinten maar k vind de blauw tinten steeds interessanter merk ik 

moet de codes maar eens op gaan zoeken ofzo.