Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lindsey_99 schreef:Nee, een BM is het niet...dan had ik de koop van het jaar gedaan...Hij zit wel lekker, even wennen aan het boomloos gevoel. Kwaliteit is niet beroerd maar hij is nog wat stug. Beugelriemen zijn netjes met canvas versterkt. Volgende week betere pad eronder en een paar keer in de olie zetten.
Maartje1990 schreef:Anoniem schreef:Hihi ja het is zo persoonlijk...
Denk t wel ja. Heb me nog nooit zo stabiel en veilig gevoeld!
Mijn paard die pas enige maanden onder t zadel loopt schiet soms opeens naar links of rechts. En in zit als een huisik vraag me soms af hoe ik er op ben blijven zitten. Ode aan Mn zadel!
Anoniem schreef:Hmm. Misschien dan toch nog eens langer testen.
Iselda schreef:Wat is jullie ervaring met normale pads vs. half pads bij Ghost? Ik heb nog allemaal leuke normale zadeldakjes liggen (aantal nog bijna helemaal nieuw) en vind het zonde om die weg te doen. Merk je verschil met het rijden/stabiliteit met enkel een normale pad of met een half pad + normaal zadeldekje?
Skogan schreef:Toevallig heb ik de mogelijkheid om een Ghost roma (of firenze?) te proberen bij vrienden. Maar ondertussen ik ben wel benieuwd wie rijdt zijn GROTE paard boomloos?
Ik zie hier meestal ponies, cobs, qh... alles dus onder 1,60m
Maar wie heeft een levendig sportpaard van 1,72m en rij hem boomloos?
Skogan schreef:Ja, het gaat me meer over beweging eigenlijk.
Ik weet dat ponies kunnen wel mooi bewegen maar dan als er iets mis gaat, de grond is wat dichterbij![]()
Skippy01 schreef:Zoals mijn oude trainer dan zei 'vanaf een grote heb je die halve seconde extra om je echt te laten rollen, vanaf een kleintje lig je dan al plat op je rug op de grond'