Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
amy495 schreef:Hey,
IK heb een groot deel van dit topic doorgelezen, maar ben mijn vraag eigenlijk niet tegengekomen. Ik zou graag mijn laarzen willen verven maar weet niet of leerverf dan zo goed blijft zitten. Het zijn zwart nep leren laarzen. Iemand idee of dit kan of er ervaring mee?
Vientje schreef:Ik heb een tweede zadelprojectje![]()
![]()
Een zwarte Stubben die qua leer erg vervaald is, maar verder nog top in orde is. Beetje een zelfde soort project als mijn eigen oude Passier projectje van afgelopen voorjaar. Inmiddels is hij ontvet en ben ik begonnen met verven (indringverf van de schoenmaker). Nou, dat valt effe tegen![]()
Voor mijn Passier had ik voor 3 keer het gehele zadel verven nog geen half flesje verf (à 7,00 euro) nodig. Ik heb nu de gehele binnenkant, onderkant en 1 zweetblad bovenop één keer gedaan en er is een half flesje doorheenDit leer zuigt veel erger dan de Passier.
Wel verwacht ik maar 1 laag nodig te hebben, misschien de bovenkant nog een tweede. Het geverfde ziet er nu al top uit.
Ik begin IRL de laatste tijd van verschillende kanten ook de vraag te krijgen of ik ook andermans zadels op wil knappen, nu mensen zien hoe mooi mijn Passiertje zich ondanks bijna dagelijks gebruik houdt. Erg leukHuidig projectje is ook van een stalgenoot.
NathalietjeB schreef:Iemand hier die zijn cap heeft geverfd? En blijft dat goed zitten?