Mijn nieuwe colorado (semi-) boomloze western zadel, uitgekozen door paardlief (passer kwam met drie boomloze western modellen/merken en hij liep onder deze het beste). Ook voor mij zit het fantastisch. Ik ben er erg blij mee
het hoofdstel heb ik ondertussen donkerder gemaakt en past nu mooi qua kleur, helaas nog geen foto van het setje
Jildau
Geplaatst: 03-04-16 21:14
Mijn Barefoot London met de Christ pad van een vriendin.
Jetta
Geplaatst: 05-04-16 23:38
Mijn Storm met zelf gecustomized Trailzadel van Barefoot . Nu mét knop. De Barefoot Nevada/TrailJet
Hier nog eens mijn boomloze uitrusting... Rekening houden met het feit dat ponylief pas onder het zadel is en kilo's teveel heeft, maar daar wordt nu aan gewerkt.
Ze is niet alleen op foto lief, maar ook in real life... :
Ben zó trots op haar hoe ze alles opneemt... Ook met kids is ze zo leuk! Ach, ergens meer dan normaal denk ik als je haar al van haar 7 maanden hebt zeker?
Wow! Mooi zadel en gave pad! Staat je pony goed Hoe groot is je pony? Westernzadels vind ik altijd wel groot ogen, ligt niet zozeer aan de stokmaat als je het mij vraagt... Maar ben dan ook geen westernruiter. Goed, onze Barefoot maat 1 oogt ook groot op pony van 1,40.