Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pleiada schreef:Ik heb even opgelet wat ik doe met rijden zonder beugels en dan gaan mijn benen ook verder naar voren,dus misschien is het wel een natuurlijkere houding en zit je beter in balans op die manier..
En aangezien ik wel graag lichtrijd en een galopje in verlichte zit wil pakken, en eens een sprongetje maken, is het wel fijn als mijn benen daarvoor in een goede positie liggen zodat ik fijn in balans met paardlief mee kan bewegen 

Maar ga nu de rest van dag es aan het werk op kantoor, in A'dam, hopelijk met airco, maar ik vrees van niet 

Wel klote om ze te verknippen, maar ik geloof dat ik ze nu in een goede mooie vorm heb, en ze passen er goed in. Ik heb wel het idee dat ze stijf tegen elkaar aan zitten, maar dat dacht ik ook altijd van de pads onder de boomloosjes, en dat schijnt toch niet zo te zijn. Ik ga er dus maar van uit dat ik wel ruggengraat vrijheid heb zo.
Nu dus maar om en om gaan rijden als het zadel binnen is

Buitenzinnig schreef:[
Morrie heeft de singelstoten verder naar voren dan bij de huidige warmbloed Iberica's - dat was een punt van discussie idd.
Morrie schreef:kniewrongen bij de Butterfly... *hmmm* wordt je daardoor niet erg in een houding gedwongen die wellicht tegen je eigen natuurlijke houding gaat?
Daar ben ik namelijk erg tegen (voor mezelf)