Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) h-girth, voor singel systeem en nog trekt de singel, dus ook het zadel naar voren waardoor hij irritatie krijgt op zijn buik tussen de singel en de voorbenen !! en het zadel komt op de schouders wat ook niet de bedoeling is natuurlijk. nu heb ik een flex qualitie pad eronder en eeeeeindelijk blijft ie op zijn plek
wel zonde, pad kost ook nog eens bijna 200 en het moet niet nodig zijn omdat een wow toch aan ieder paard is aan te passen . . . . de voordelen van het lucht vallen eigenlijk nu ook een gedeelte weg. ik kreeg te horen het licht aan je paard ?? ja duhh maar wat dan nog ,ik kan mijn paard niet aanpassen daarom koos ik juist na alles al te hebben geprobeerd voor een splinternieuwe wow !! wil m niet kwijt maar wat moet ik nu ?
laat je t hier wel even weten -en dan op welke haak hangen jouw riemen? de voorste of de achterste? Seven schreef:Ben ik toch blij dat ik al 2 zadels heb liggen pfff wat een verhoging,
Heb je al een een second opinion gevraagd bij een andere fitter Room? Bij mijn ruin gebeurde namelijk het zelfde en met H girth wou hij niet lopen toen zijn de singel stoten aangepast 1 los van het zweet blad en 1 er door dit loste het probleem op.
en inderdaad een andere fitter erbij, die zegt, zadel ligt goed ligt aan t paard, snap jij t nog ???! Zeg dan zadel ligt NIET goed, ligt aan t paard ! Maar als ze ook maar denken dat je commentaar hebt op wow voelen ze zich aangevallen ofzo ? Ik vind wow geweldig maar niet met ook nog een pad er onder. Dan moet je eerlijk zeggen jij hoort bij dat handje vol paarden waar t niet op aan te passen is , dat geeft toch niet, is toch geen bekediging voor het hele wow concept !Seven schreef:Ben ik toch blij dat ik al 2 zadels heb liggen pfff wat een verhoging,
Heb je al een een second opinion gevraagd bij een andere fitter Room? Bij mijn ruin gebeurde namelijk het zelfde en met H girth wou hij niet lopen toen zijn de singel stoten aangepast 1 los van het zweet blad en 1 er door dit loste het probleem op.

ik was blij dat we al tot een prijs waren gekomen.