Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
moonfish13 schreef:Ik vond het hoofdstel bitloos trouwens wel schuiverig, dat heb ik met mijn andere hoofdstellen totaal dus niet.
Klis schreef:Beide hoofdstellen (Multi en Competition) zijn trouwens bij Agradi te koop!(of ben ik nou weer blond dat dat allang bekend was
?)
Nu trouwens met 20% en 13% kortingZag t toevallig, en dacht dat dit soort info hier vast op prijs wordt gesteld
[***] schreef:moonfish13 schreef:Ik vond het hoofdstel bitloos trouwens wel schuiverig, dat heb ik met mijn andere hoofdstellen totaal dus niet.
Daar zit ik dus ook nog mee
Ok, echt schuiven eigenlijk niet ... maar 'te los' wel ... hij heeft laatste keer nog eens gedemonstreerd dat als ik het niet vast, vast doe dat hij het zo uit heeftDus ja, dan maar wel vast, vast .. alleen jammer dat ie dan amper kan kauwen
shetlandfan schreef:Klis schreef:Beide hoofdstellen (Multi en Competition) zijn trouwens bij Agradi te koop!(of ben ik nou weer blond dat dat allang bekend was
?)
Nu trouwens met 20% en 13% kortingZag t toevallig, en dacht dat dit soort info hier vast op prijs wordt gesteld
Ik had het ook gezien dat ze bij de Agradi nu ook te koop zijn.
Alleen die korting van hun is ene grote instinker!!![]()
Je betaalt namelijk alsnog de gewone normale winkelprijs.
De standaard prijs die Agradi bijv. voor de Multibridle heeft staan is 187 Euro, en dan nu met 20% korting zo je nog maar 149,95 betalen.
En laat nu net meerdere andere verkooppunten de Multibridle al standaard rond de 149 Euro verkopen. Wat nu voordeel?
shetlandfan schreef:Klis schreef:Beide hoofdstellen (Multi en Competition) zijn trouwens bij Agradi te koop!(of ben ik nou weer blond dat dat allang bekend was
?)
Ik had het ook gezien dat ze bij de Agradi nu ook te koop zijn.
Alleen die korting van hun is ene grote instinker!!![]()
Je betaalt namelijk alsnog de gewone normale winkelprijs.
De standaard prijs die Agradi bijv. voor de Multibridle heeft staan is 187 Euro, en dan nu met 20% korting zo je nog maar 149,95 betalen.
En laat nu net meerdere andere verkooppunten de Multibridle al standaard rond de 149 Euro verkopen. Wat nu voordeel?
Rijerijerije schreef:De competition lijkt mij te cognac voor dit zadel hoor: zie pagina 70 van dit topic. Nou zijn die foto's iets overbelicht, maar toch past die kleur denk ik niet bij dat zadelDan zou je bijna nog beter een donkerbruine kunnen nemen