Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lideli schreef:Zag net deze langskomen. De Moon Rock collectie. Lijkt op het eerste oog erg op de Sand en Lattes
[ [url=m/5RNqPf.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ef9cht.png]Afbeelding[/url] ]
Lauriannnn schreef:Zag deze vergelijking op fb langskomen.
[ [url=m/v6ALC9.jpg]Afbeelding[/url] ]
maessie schreef:Dat is een mooi doel Anouk! Wel echt héél zonde van je collectie!! T is dat ik geen geldboom heb, anders had ik véél over willen nemen(maar die deken moet je maar even over laten horen
)
Het is zo inderdaad wel steeds makkelijker matchen als ze telkens dezelfde kleuren uitbrengenEn minder koopdrang als de kleur al in de kast ligt
![]()
Blij dat ik die wine ruffle wel gelijk besteld heb dan![]()
Zouden dezen die van die moonrock collectie zijn dan? (Had ik hier eerder ook gepost samen met die pastelletjes) Ik heb nog niet echt lichte kleurtjes verder, en vind de bovenste wel gaaf![]()
[ [url=m/CZShIF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4HaxLj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mocht iemand interesse hebben, denk dat ik mijn lemon, merlot en mahogany er uit ga gooien![]()
Ik was deze idd ook tegen gekomen. Eerste is dan de forest green, en de tweede de huntergreen.
[ [url=m/Kqzuca.jpg]Afbeelding[/url] ]
En idd Lorette, echt bizar veel kleurverschil bij dezen op de foto's. (Hieronder is dus dezelfde)
[ [url=m/aKMlIb.jpg]Afbeelding[/url] ]
XiiaaooNaa schreef:Dit topic gaat zo hard, kan het echt niet aan![]()
Vind dat PS iedereen wel doodgooit met dekjes. Echt onwijs veel brengen die uit, elke keer net een andere randje of de kleurtjes wisselen om.
Verwacht dat er weer veel van in de sale gaat komen, er is zoveel sale van ps altijd. Toch niet goed voor je naam als je altijd in de sale zit
@Anouk, wat jammer! Maar ik snap je zeker, dat is een mooi doel om wat te verkopen!!
Success met wat moois vinden!
XiiaaooNaa schreef:Dit topic gaat zo hard, kan het echt niet aan![]()
Vind dat PS iedereen wel doodgooit met dekjes. Echt onwijs veel brengen die uit, elke keer net een andere randje of de kleurtjes wisselen om.
Verwacht dat er weer veel van in de sale gaat komen, er is zoveel sale van ps altijd. Toch niet goed voor je naam als je altijd in de sale zit
@Anouk, wat jammer! Maar ik snap je zeker, dat is een mooi doel om wat te verkopen!!
Success met wat moois vinden!
maessie schreef:Dat is een mooi doel Anouk! Wel echt héél zonde van je collectie!! T is dat ik geen geldboom heb, anders had ik véél over willen nemen(maar die deken moet je maar even over laten horen
)
Het is zo inderdaad wel steeds makkelijker matchen als ze telkens dezelfde kleuren uitbrengenEn minder koopdrang als de kleur al in de kast ligt
![]()
Blij dat ik die wine ruffle wel gelijk besteld heb dan![]()
Zouden dezen die van die moonrock collectie zijn dan? (Had ik hier eerder ook gepost samen met die pastelletjes) Ik heb nog niet echt lichte kleurtjes verder, en vind de bovenste wel gaafAan het stiksel te zien is de onderste van de Moonrock.
[ [url=m/CZShIF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4HaxLj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mocht iemand interesse hebben, denk dat ik mijn lemon, merlot en mahogany er uit ga gooien![]()
Ik was deze idd ook tegen gekomen. Eerste is dan de forest green, en de tweede de huntergreen.
[ [url=m/Kqzuca.jpg]Afbeelding[/url] ]
En idd Lorette, echt bizar veel kleurverschil bij dezen op de foto's. (Hieronder is dus beide de huntergreen)
[ [url=m/aKMlIb.jpg]Afbeelding[/url] ]
anoukwendy schreef:Nouja ik denk dat ps eskadron achterna gaat, wat iedereen zegt, je word doodgegooid met dekjes dus het is straks niks meer waard. Dus denk dat ik van de week (als mn test negatief is zodat ik niet via de dekjes iemand besmet) foto’s ga maken en alles online gooi