PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 11:54

tjakka123 schreef:
Ja, alleen nogal een losse staart die wel eens 'zwiept' en dan rond dat ijzertje blijft hangen. Heel irritant.
Vorige week een stukje tape geprobeerd alleen plakt tape heel slecht op de fleece... Ik zat al te denken aan een bandage bandje erover maar dat vind ik zo lelijk haha, zou ik misschien met een hamer erop kunnen slaan om het niet zo wijkend te maken? Er zit +- 5 mm ruimte tussen de bandage en dat ijzertje namelijk.

kwestie van proberen!

ToosxHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 12:09

Ik gok dat ze sowieso in de zomer en het najaar weer drops hebben, lente misschien ook wel. De Sapphire vind ik heel erg mooi, maar die komt voorlopig niet meer uit. De Ice blue is het meest vergelijkbaar met de Steel blue vind ik persoonlijk, maar toch nog 1 of 2 tinten lichter van kleur.

minetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 12:22

kimwilliam schreef:
weet iemand al wat er in drop 2 kan zitten van ES? en hoeveel drops komen er nog aan van hun?

Staat allemaal al op de website :D Hoeveel drops er nog komen geen idee, denk in het voorjaar weer

Iriscope

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 12:36

Hebben we het hier echt over ES of over PS? Die werken namelijk altijd met drop 1 en 2 etc?

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 13:03

Iriscope schreef:
Hebben we het hier echt over ES of over PS? Die werken namelijk altijd met drop 1 en 2 etc?

wist ik niet :o?

nu wil ik een bestelling doen bij ES zelf, kan ik dit ook doen met mijn idealpas ? edit: gelukt!!!
Laatst bijgewerkt door kimwilliam op 22-01-21 13:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Jenara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 13:03

Op de één of andere manier mis ik die info altijd op social media, nochtans volg ik beide merken echt wel ..
Achja, lang leve dit topic op bokt, zo ben ik altijd op de hoogte *\o/*

Onze lokale superdry winkel doet momenteel uitverkoop en ik ben echt dol op die truien,
dus ben daar eens gaan shoppen en heb een mooie slag geslagen :D

Nu zou je denken, wat heeft superdry met ES en PS te maken?

Matchy matchy :D

Afbeelding

Afbeelding

Ok, deze matcht iets minder, maar denk dat het met zadel en rijbroek tussen wel nog kan.

Afbeelding

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 13:05

Ik heb ff een geluksmomentje.. mijn velvet offwhite is binnen <3 En mijn Hvpolo vest matcht nog beter dan ik had gehoopt!! *\o/* Staat vast supergaaf op mn haf :j mooie donkergroene of bruine broek erbij ofzo.

Afbeelding

Ik ben erg benieuwd naar de Parisian blue in het echie, heb echt al zoveel tinten blauw voorbij zien komen inmiddels.. de iceblue lijkt ook mooi, maar helaas grijze rand. Ben wel benieuwd hoe die vergeleken met de skyblue is.

Tjakka, hier geen last van staarten die blijven hangen, maar moet zeggen, gebruik de bandages ook alleen een x voor de show, anders liever peesjes!

Mooie matches Jenara! Die truien zijn echt fijn! Ik heb ze vooral voor thuis, bij de paarden vind ik een vest makkelijker.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 13:11

Vandaag de wine op gehad met de beet red br beschermers matcht ook mooi.Afbeelding

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 14:14

Mooie setjes Jenara, Maessie en Laurian <3
Gave kleur ook die offwhite :D

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 14:17

hier de parisian blue en de silver cloud onderweg. <3

nog wel twijfels over de parisian blue of het een match wordt op mn kastanje rode, maar zo niet dan gaat hij of retour of de verkoop in :D

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 14:34

kimwilliam schreef:

nog wel twijfels over de parisian blue of het een match wordt op mn kastanje rode, maar zo niet dan gaat hij of retour of de verkoop in :D

Spannend! Zal vast mooi staan!
Plaats je ook een foto van de Silver cloud? Niet besteld want zat zelf te denken dat het te grijs zou zijn maar ben erg benieuwd! :)

Hier is de Parisian blue ook onderweg. Hopelijk is hij er tussen 4 en 7 vandaag! *\o/*

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 14:44

Lotte_Wessel schreef:
kimwilliam schreef:

Spannend! Zal vast mooi staan!
Plaats je ook een foto van de Silver cloud? Niet besteld want zat zelf te denken dat het te grijs zou zijn maar ben erg benieuwd! :)

Hier is de Parisian blue ook onderweg. Hopelijk is hij er tussen 4 en 7 vandaag! *\o/*

foto's gaan zeker volgen :D :D :D :D

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-21 14:50

absque_dubio schreef:
anoukwendy schreef:
Er komt nog een drop 2 dus mss zit ie daar tussen?

Is dat zo? Bedankt voor de tip, even afwachten dan!

Jaa dit stond er in de mail, maar ik weet natuurlijk niet wat er komt
Afbeelding

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-21 14:55

Oeh die truien passen er idd best goed bij jenara!

Vind die velvet offwhite opzich leuk, ben alleen zelf niet zo van dat witte. Maar wel benieuwd hoe die staat <<)

En de wine staat altijd goed <3

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 15:07

Misschien weten jullie dit.. ben op zoek naar een trui in een kleur die past bij de PS Sage... Is voor de cross, dus zoek een strak zittende trui met lange mouwen die ik onder m'n body protector kan dragen :D Mag ook met kolletje ofzo...

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 15:38

Oehh Jenara, die bordeaux trui past echt supergoed bij je dekje :~

Ik match mijn Brick Orange graag met de KNHS-jas. Zien ze in ieder geval dat ik Nederlands ben :')
Afbeelding

De bordeaux heb ik nu gematcht met een sportshirt van de Decathlon. Het is het nét niet, maar het stoort me ook niet.
Afbeelding

Voor de Purple White heb ik echt niets dat matcht. Er zit een paarse streep in mijn broek, maar dat is precies een andere kleur paars, en verder pak ik er maar een wit shirt bij. Als iemand nog iets weet wat goed past bij dit dekje, hoor ik het graag!
Afbeelding

Ik weet dat mijn houding niet zo heel goed is, let daar maar niet op :o

JanneJ2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 15:53

Nissima schreef:

Ik match mijn Brick Orange graag met de KNHS-jas. Zien ze in ieder geval dat ik Nederlands ben :')
[ [url=m/CdHuX7.png]Afbeelding[/url] ]

De bordeaux heb ik nu gematcht met een sportshirt van de Decathlon. Het is het nét niet, maar het stoort me ook niet.
[ [url=m/CtZO8g.jpg]Afbeelding[/url] ]

Voor de Purple White heb ik echt niets dat matcht. Er zit een paarse streep in mijn broek, maar dat is precies een andere kleur paars, en verder pak ik er maar een wit shirt bij. Als iemand nog iets weet wat goed past bij dit dekje, hoor ik het graag!
[ [url=m/LgB1eG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb bij mijn purple white de kleur aubergine van kramer. Niet alle kledingstukken passen perfect maar het komt goed in de buurt

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-21 16:23

Nissima schreef:

[ [url=m/CdHuX7.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/CtZO8g.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/LgB1eG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oeh gaaf! :D

Had ook nog niet gezien dat je in spanje woon, gaaf hoor! Blijf maar lekker foto’s met je spanjaarden plaatsen :D

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 16:46

Dat staat goed zeg! De ES broeken vallen me wel wat tegen helaas, had liever mn geld daaraan uitgegeven dan aan PS broeken. Denk er nu over om wat HorseGloss broeken te bestellen.
Die van ES vind ik zo hoekig, ze zijn niet erg vrouwelijk zeg maar.

Bij de Purple White zou ik ook het aubergine shirt van Kramer aanraden!

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 17:18

Oh goede tip iriscope. Ik zag op ruitergoed leggings en een broek van ES waarvan ik dacht: goh, die prijs valt wel mee. Maar kan het beter bij mn PS broek houden dan.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 17:36

Iriscope schreef:
Dat staat goed zeg! De ES broeken vallen me wel wat tegen helaas, had liever mn geld daaraan uitgegeven dan aan PS broeken. Denk er nu over om wat HorseGloss broeken te bestellen.
Die van ES vind ik zo hoekig, ze zijn niet erg vrouwelijk zeg maar.

Bij de Purple White zou ik ook het aubergine shirt van Kramer aanraden!

De rijleggings van Equito vind ik echt een aanrader.

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 17:37

Thanks! Ik ben eigenlijk op zoek naar een mooie grijze en een mooie olijfgroene broek.

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 17:41

Ah the Parisian blue is binnen! Hij is echt echt prachtig!! <3 hij lijkt ook niet op steelblue, dus mega blij mee. Zal hem straks eens op de foto zetten.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 17:51

Van al die mooie setjes van jullie gaan mijn handen jeuken... ligt voor mijn neus ook nog een cadeaubon van ruitergoed.... pfff zo slecht hahaha.

wyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 19:08

Gisteren had ik al wat foto's van de nieuwe equestrian stockholm parisian blue geplaatst die 's avonds in huis met de verlichting aan genomen waren omdat het al donker was. Maar nu heb ik er snel voor het donker werd enkele nieuwe genomen om de kleur duidelijker weer te geven omdat er veel verwarring rond is ;)

Afbeelding

Afbeelding