Edit; Op insta staan meer closeups
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_MelisS schreef:Vind die verry berry toch ook wel echt super schattig!
Ik heb gister de lime light gekocht met een leuke korting!
Was zo aan het twijfelen omdat m'n vriendin hem ook wilde.. Maar die heeft net een nieuwe lemieux gekocht.. Dus toen dacht ik agh boeie ik koop hem gewoon
leent ze hem maar![]()
Duurt alleen ruim een week voor ik hem krijg stond op de website, dat is wel jammer haha
x_ankieee schreef:Ik stond vanochtend bij Epplejeck met een donkerblauwe Anky in m’n handen. Echt trots op mezelf dat ik hem niet heb gekocht, weet zeker dat ik hem dan laat liggen en een fel kleurtje pak.
Wel mega getwijfeld over het Anky vest van de very berry.. die heeft een schattig luipaard printje er op. Maar die prijs, oef..
x_ankieee schreef:Ik stond vanochtend bij Epplejeck met een donkerblauwe Anky in m’n handen. Echt trots op mezelf dat ik hem niet heb gekocht, weet zeker dat ik hem dan laat liggen en een fel kleurtje pak.
Wel mega getwijfeld over het Anky vest van de very berry.. die heeft een schattig luipaard printje er op. Maar die prijs, oef..
elinexlevi schreef:Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd wat is jullie lievelings pad? En een foto is natuurlijk altijd welkom!![]()
Ik denk ik toch of de babushka, hummingbird, turquoise, ruby of cossack![]()
[ [url=m/rkgUNA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BuWoaY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nDyPNw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/X1bWAa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tckb7n.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoewel deze ook wel mijn hart gestolen heeft![]()
[ [url=m/gjTSBa.jpg]Afbeelding[/url] ]