xSannee schreef:Mocht iemand nog twijfelen, de Lingus 2 is bij Hooks nu 59,90 ipv 79,90!
Ik heb hem besteld!
Deze had ik afgelopen weekend bij E J. gekocht met korting maar vind de Hooks mooier...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bobje26 schreef:Een bontje eronder? Zit er toevallig een klein fliebertje aan, op die plek? Die van mij ligt gerust open van een stiksel namelijk
darkadia schreef:Vind hem gaatje hoger ook mooier zitten. Kan je het sper riempje nog iets draaien langs het oogje dat ie dan mooier valt? Of dat het misschien nog wat naar haar neus moet vormen ivm nieuwigheid?
Iriscope schreef:Ik wil graag een anatomisch hoofdstel bestellen voor mijn jonge paarden, maar ik ben een beetje huiverig.
Ik woon in Afrika en bestellen en leveren kan wel maanden duren. Ik zie bij veel mensen dat de hoofdstellen toch niet altijd bij de vorm van het hoofd past en dat ze het terug sturen. Het zou goed balen zijn als ik een duur hoofdstel bestel en het past niet, want ik kan het niet zo maar even terug sturen weer.
Heeft iemand tips om van te voren al te bekijken of het een beetje zal passen of niet?
Ik twijfel over ofwel de Schockemohle hierboven, of de Equibling Boston. Prijstechnisch gok ik dat het de laatste wordt.
Misschien zijn er mensen met deze hoofdstellen die me kunnen vertellen wat hen opviel aan de pasvorm?
Thanks alvast voor het meedenken