Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zelfs een tripje naar Duitsland op de planning, met overnachting bij de boer!
Super tof!
Teteltee schreef:12 aanvragen in minder dan 24 uur. Ik ben een beetje duizelig geloof ikZelfs een tripje naar Duitsland op de planning, met overnachting bij de boer!
Hoelang geleden ben je ook alweer gestart? 

Mizora schreef:Ponyriemen zijn 1.35. Cob is 1.45 en Full 1.55, voor lange benen is vaak 1.60-1.65 en shetriemen zijn 1.20.
Ik verwacht dat je met ponyriemen kort genoeg zit.
. 
muppetmayo schreef:Philipa als je wil mag je dat HM zadel weleens uitproberen? Hij is hetzelfde als de mijne.
Je woont enorm dichtbij dus dat is geen probleem
Hier nog steeds in de twijfel om een Ghost Schaap te bestellen, lijkt me zo heerlijk zitten!
De wrongloze is hier nog steeds twijfel, ben bang dat ik dan toch te weinig steun heb. Tevens zou ik eigenlijk het liefst een zwart fanzolo schaap willen
) Dan heb ik weer een beetje tijd naast werk en stage

) Toen opgestapt zonder opstaphulp. Het zadel bleef perfect liggen dus dat was super. De wrongen zitten erg prettig en op de perfecte plek en ik had heel veel ruimte achter mijn billen (fijn maar wennen!) Ze was soepeler dan normaal en reed ontspanner en vrolijker naar mijn idee! Dat kan natuurlijk komen door het mooie weer maar ik denk dat het ook met het zadel te maken heeft! Daarna hebben we nog een rondje buiten gemaakt. Het was een van de eerste keren alleen op buitenrit. Ze vond het dus best spannend. De combi met veel wintervacht, het warme weer en de spanning maakte dat ze behoorlijk zweette. Hierdoor dus een mooie afdruk! Ik heb foto's gemaakt van haar met het zadel na het rijden in de bak (wat vinden jullie van de ligging?), en een zweetafdruk foto. Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden!