pff hoop echt niet dat we tot 24 weken moeten wachten bij de bestelling werd er 10 tot 14 weken gezegd, het mag toch wel gaan komen, sebiet is het seizoen gedaan en hebben we nog geen zadel :-(
Bij mij werd 14 tot 16 weken gezegd (omdat kerst e.d. er ook tussen zaten) en is dus 24 geworden. Kan zijn dat ik net een 'pechgeval' ben, maar had op 15 januari eens geinformeerd en toen was hij nog niet in productie (5 november besteld).
Ik ga gewoon maar uit van 5 maanden, als hij er sneller is, is het mooi meegenomen. Morgen wordt mijn paard gemeten en kan ik gaan aftellen )
Moratoetje
Geplaatst: 22-04-14 13:56
Ik wacht sinds 10 januari 2014 op mijn zadel (Advantage R, zwart met suede zit en donkerbruine facings en wrongen), het mag van mij nog wel even duren. Mijn paard heeft een maagzweer en moet even rustig aan doen.
Wauw wat een mooie zadels komen er voorbij zeg! en de service klinkt eigenlijk ook allemaal goed wat ik hier zo lees. Ik houd dit eens in mijn achterhoofd voor als ik ooit een nieuw zadel nodig heb
Goldie
Geplaatst: 22-04-14 20:26
Vandaag was de grote dag Om 10:00 stond Claudia op het erf met onze Star Aan de voorkant moest het zadel nog iets bijgevuld, nog even uitleg gehad over het aansingelen En daarna kon ik gaan rijden. Pffoe paardlief was lekker op dreef, ze was ineens weer zo voorwaarts. Echt weer even wennen, ze was niet vooruit te branden de laatste tijd. Nog een paar keer na laten singelen door Claudia en toen konden we lekker verder rijden. In galop zat ik echt meteen als een huis, geen millimeter meer verschoven Draf was echt wel even wennen, Cas werd gelukkig weer wat rustiger. Daarna echt heerlijk gereden, wou bijna niet meer afstappen Ik heb ook voor het eerst sinds tijden langer dan 1 rondje kunnen doorzitten zonder dat ik daarbij alle kanten op ging. Lekker buiten uitgestapt. Het zadel lag ook echt nog steeds mooi op de goede plek
Alice13
Geplaatst: 22-04-14 20:29
Ik vind het eigenlijk helemaal geen mooie zadels maar ik kan ook niet wachten tot de mijne er is! hahaha leuk hoor dat biesje
Oh even nieuwsgierig, wat voor'n singel heb jij?
_Anneruth
Geplaatst: 22-04-14 20:29
Wat fijn Goldie!! Wat zal jij blij zijn! Heel veel geluk en plezier met je zadel.
NA aanleiding van GWR die 24 weken heeft gewacht, heb ik even geteld hoelang ik zou moeten wachten. Geteld tot 25 weken, wat voor mij zou betekenen dat ik mijn zadel pas in september krijg! HUILEN!!
Goldie
Geplaatst: 22-04-14 20:39
Hihi ja ik ben erg blij, heb hem al tig keer bekeken vandaag Moet nog wel even wennen met tillen, zadel is erg licht net als mijn wintec. Maar voelt zo groot als ik hem vast heb Dank je wel
Mooie singel! die ga ik wel even onthouden! Mijn huidige singel heeft van die singel bandjes en mijn leenzadel heeft super lange singelstoten! die vouw ik dubbel als ik op cc ga.
Goldie
Geplaatst: 22-04-14 20:44
Ja het zijn echt lange singelstoten. Bij mijn oude zadel zat hij op 3 en 4 en bij deze op 8 en 9 Kan ze nog steeds mooi wegstoppen erin Ik vind het iig een fijne singel, onderhoudsvriendelijk ook
Mooi Goldie!! Hoop dat ik donderdag net zo blij ben als jij Nu 2 weken goed testen dus! En zijn dat mono beugelriemen? Van Bates? Ik moet nog wel nieuwe hebben dus moet nog ff op zoek.
Stroevere zit! Wat ik wel erg prettig vind. Mijn laatste zadel had het niet en die daarvoor wel kheb het echt gemist
Goldie
Geplaatst: 23-04-14 21:32
Vandaag weer gereden. Moet nog wel erg wennen aan de hoge kamer voor, knal er steeds tegen aan niet hard ofzo, maar bij een flinke rit wel pijnlijk denk ik. iemand de oplossing? Verder zat ik wel erg lekker. Je ziet wel snel al gebruikssporen, je ziet al wel waar mijn been ligt niet heel erg ofzo, maar had het niet verwacht nog.