Jessie2020 schreef:Aaaargh ik zoek nog een midnight blue..... kan hem nergens vinden. Weet iemand er een te koop?
Agradi heeft nog enorm veel kleuren in het assortiment staan?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jessie2020 schreef:De jacht is onderdeel van de fun, dat had jij toch ook Zoëy?
Jessie2020 schreef:Ok dan moet ik nog een paar meer. Ik heb zwart en wit trouwens ook nog niet maar dat komt wel een keer bij een aanbieding. Die heb ik voor m’n gevoel niet echt “nodig” in m’n kleurencirkel (haha nodig ook echt pfff) en zijn nog verkrijgbaar dus die staan niet op m’n hunt-list. Dan loop je dus toch voor op mij Zoëy denk ik.
Maar dat geeft niet hoor, jij bent en blijft de queen
ZoeyDercks schreef:Jessie2020 schreef:De jacht is onderdeel van de fun, dat had jij toch ook Zoëy?
Zeker waar! Ik moet er nog 4.... Merlot, Raspberry, Dark Grey & Bottle Green
Dus ik ben enorm jaloers op je Raspberry!!!!! Krijg die niet gevonden of niet duidelijk op foto's of het nou berry is of echt Raspberry.
Jessie2020 schreef:Midnight blue is niet meer regulier te koop in Nederland vandaar. Kon ik hem maar bij agradi bestellen! Maar Tnx voor meedenken.
Dat geldt ook voor de andere die ik zoek turquoise terracotta teal beige denim
Snorlex schreef:Jessie2020 schreef:Midnight blue is niet meer regulier te koop in Nederland vandaar. Kon ik hem maar bij agradi bestellen! Maar Tnx voor meedenken.
Dat geldt ook voor de andere die ik zoek turquoise terracotta teal beige denim
Mijn essential midnight blue komt te koop (moet het dekje nog wassen) maar dat is een CC-versie. Geen dressuur.
Coalizione schreef:Hubbels schreef:Bij ruitersport Ruinen nog veel kleuren en type's Lemieux te koop, zowel de S/M als de L
Lang niet alles op de foto.
Misschien een tip voor iemand
[ [url=m/HjmKEp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Omg als dat toch eens hier in de buurt was