Hannanas schreef:Heeft iemand al de wine kleurige rijbroek?
Ik heb hem zojuist besteld.
Samen met de chocolate baselayer.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ToosxHorses schreef:Leuk zo met dat oornetje van Eskadron er bij, echt een hele gave kleur! Helaas ga ik passen voor de Parisian blue, aangezien de pistachio en ice blue dit jaar terug komen
Drico schreef:Ik had vandaag de Anthracite op om te proberen![]()
[ [url=m/MEQWX1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Binnenkort maar even foto's maken met de camera
ToosxHorses schreef:wyana schreef:Ik heb vandaag de nieuwe equestrian stockholm parisian blue kunnen bemachtigen en voor alle nieuwsgierigen onder jullie die ook zo benieuwd zijn hoe hij er nu echt uitziet zal ik wat foto's laten zien. Ik heb er toevallig een bijpassend oornetje van eskadron bij gevonden die in afprijzing was en ik mocht meenemen voor 10 euro.
[ [url=m/wAgFbX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2u7YhM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/D0PaK3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1Qty1k.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/R1RwPm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk zo met dat oornetje van Eskadron er bij, echt een hele gave kleur! Helaas ga ik passen voor de Parisian blue, aangezien de pistachio en ice blue dit jaar terug komen
absque_dubio schreef:ToosxHorses schreef:Leuk zo met dat oornetje van Eskadron er bij, echt een hele gave kleur! Helaas ga ik passen voor de Parisian blue, aangezien de pistachio en ice blue dit jaar terug komen
Ice blue wist ik, maar pistaccio ook ja?
Ice blue wil ik absoluut hebben, en de steel blue heb ik al. Denk dat ik deze ronde ook maar laat zitten..
Dat vest vind ik helaas niet heel geschikt voor mn vetjes, erg jammer want ik zoek nog een grijze. Had eigenlijk gehoopt op het performance jasje in deze kleur grijs, maar helaas.
Ik blijf stiekem rondkijken voor Gina Moss of ES Performance Champagne met korting.
k_m schreef:Ballard_L schreef:Ik ben heel benieuwd naar jullie foto’s van de Parisian Blue. Ik zit echt te twijfelen over de sapphire of parisian op mijn bruine![]()
Hier met de Purple White
[ [url=m/onN06h.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sapphire is volgens mij niet meer nieuw te krijgen toch? Ben daar ook lang verliefd op geweest voor mijn bruine.. vind die alletwee heel mooi!
tjakka123 schreef:Ik heb even een vraagje (ik kom een beetje binnenvallen) maar mijn paard's staart blijft heel erg hangen in de bandages van PS of Sweden (er zit zo'n ijzeren dingetje op het labeltje/klittenband).
Kan ik dit ijzertje gewoon er af halen met een beetje geweld of hoe hebben jullie dit opgelost?
Devic schreef:Uh...dus ES komt dit jaar met 2 blauwtinten? Nu krijg ik keuzestress... zou er ook nog iets anders komen dan geel en blauw, of ben ik nu iets te enthousiast?
tjakka123 schreef:tjakka123 schreef:Ik heb even een vraagje (ik kom een beetje binnenvallen) maar mijn paard's staart blijft heel erg hangen in de bandages van PS of Sweden (er zit zo'n ijzeren dingetje op het labeltje/klittenband).
Kan ik dit ijzertje gewoon er af halen met een beetje geweld of hoe hebben jullie dit opgelost?
Niemand een idee?
kimwilliam schreef:ricojoreen schreef:Bij horse boutique staan de nieuwe kleuren al online
met de code staysafe 15 procent korting
Ik sla over, koop liever straks de roze ruffle van ps
deze wil nu niet meer werken in mijn winkelmandje kan dat kloppen?