Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
                                                         Marrit13 schreef:Divoza heeft 25% ook op Anky
 bij divoza.
 maar oh zo mooi. Zeker na die foto's van hier wist ik dat het deze moest worden  
  fijn zo'n groep  

Die blauwe is toch ook erg mooi! Ik ben ook toch wel stiekem gecharmeerd van de gele.. Maar geel staat bij als persoon niet echt  

elinexlevi schreef:Wauw wat een foto’s allemaal! Om jaloers van te worden![]()
Ik zag een hele mooie Piscina en bandages op fb. Wel €100.
Ik heb even een foto gemaakt vd navy
[ [url=m/gjTSBa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zj1i0p.jpg]Afbeelding[/url] ]

maar geld is even op. Dus moet nog ff wachten.                                                         Sanet schreef:saskiaojan schreef:[ [url=m/5NDo2e.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SdhNJP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb de roze trui( ipv vest) idd ook voor bij de snake pinkSanet schreef:Wel die met die ruitjes dus?
Ik ga morgen proberen, misschien op het paard wel gewoon oké
[ [url=m/8G4WVs.jpg]Afbeelding[/url] ]

Sanet schreef:saskiaojan schreef:[ [url=m/5NDo2e.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SdhNJP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb de roze trui( ipv vest) idd ook voor bij de snake pinkSanet schreef:Wel die met die ruitjes dus?
Ik ga morgen proberen, misschien op het paard wel gewoon oké
[ [url=m/8G4WVs.jpg]Afbeelding[/url] ]
                                                         Murphylover schreef:Sandy_2girls schreef:Weet iemand of de kleuren fuchsia en verry berry op elkaar lijken ?
Stalgenootje vindt de fuchsia mooi maar weet zo niet hoe de verry berry qua kleur is
Ik heb de fuchsia
[ [url=m/dwkyGM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7Zga07.jpg]Afbeelding[/url] ]
Volgens mij zijn de fuchsia en de verry berry bijna hetzelfde