Nou ik las daar dus verschillende dingen over. Ik heb mijne vannacht in bad gelegd zonder wasmiddel en hij gaat zo nog even centrifugeren in de wasmachine om te drogen... Ik heb de rose.
Je zou je dekje ook in de machine kunnen wassen met koud water en niet / laag toerental centrifugeren. Je dekje komt er dan zeiknat uit, maar dat heb je ook als je 'm met de hand wast.
Ik heb mijne net gecentrifugeerd en hij is schoon! Alleen die echte 'leer'vlekken zitten er nog in Maar denk met gewoon wassen dat die er ook in blijven.
Ik was mijn dekjes op 30 graden met lage centrifuge en doe dan na wassen de punten naar binnen draaien anders zou het kunnen dat die naar buiten gaan staan.
Ik heb mijn eerste PS of Sweden dekje besteld. Was een bedrijf met echt hoge kortingen op de collectie van '19, dus ben onwijs benieuwd hoe die gaat bevallen!
Leuk al die spulletjes Krijg er wel koopdrang van maar en is nu gelukkig niks dat ik wil hebben behalve bordeaux bandages dus daar wacht ik nog even mee
Er staat wel limited edition bij ... maarja, wie weet!
Iemand een idee hoe lang limited edition items beschikbaar zouden kunnen zijn? Ik wou aan het begin van de winter al supergraag zo'n Jennifer winter-rijbroek, maar dat was financieel niet haalbaar ... En de twee nieuwe kleuren wil ik al helemaal graag, dus wil even weten hoeveel tijd ik nog zou hebben om te sparen :p
Srsanneke
Geplaatst: 13-01-20 00:27
Ik ben heel benieuwd of iemand toevallig een B pony heeft met maat Cob dekje en peesbeschermers maat S? Ben super benieuwd of dat past. Dekje verwacht ik wel maar als ik de maten van de peesjes lees kijken E me erg groot. Heb nogal impulsief dit setje gekocht voor de pony van m’n dochter.