Nee expres niet gedaan omdat ik bang ben dat je dan helemaal alles kwijt bent.
Anoniem
Geplaatst: 25-08-17 14:14
Hahaha ok, ik snap m. Maar denk niet t dat er zo nog wat gaat gebeuren. Kan je proberen een nieuw venster te openen en te zien of je mandje nog gevuld is en op dat venster dan proberen af te ronden voor je betaling? Ik had 3 vensters namelijk, zodat als de ene het niet deed ik de volgende kon proberen.
yes is gelukt ineens werd de site snel! Benneton blue en beige besteld en de competition variant met startnummer
Roos_M
Geplaatst: 25-08-17 14:23
Hèèèè hèèè!!
Eindelijk!
Lemieux toch niets van gekocht (dus eigenlijk 'hoor' ik hier niet haha).
Wel een mooie sofshell stapmolendeken van Busse voor van de winter, betadine scrub, een mooie stubben borstel, stubben zadelzeep en hoefbalbeschermers (kijken hoe dat bevalt in vergelijking met springschoenen).
Ik kreeg netjes een mailtje dat de Navy dressuur uitverkocht was, en dat ze een zwarte opstuurt (had gezegd verwissel maar voor elke willekeurige kleur)
Sanne96
Geplaatst: 25-08-17 14:27
Ik had gister mijn lemieux dekje besteld. nu twijfel ik toch om er nog een te bestellen
Priscilla_90
Geplaatst: 25-08-17 14:29
@Roos_M heb je een linkje van de hoefbalbeschermers kan ze niet vinden?
Anoniem
Geplaatst: 25-08-17 14:37
Abercrombie schreef:
Ik kreeg netjes een mailtje dat de Navy dressuur uitverkocht was, en dat ze een zwarte opstuurt (had gezegd verwissel maar voor elke willekeurige kleur)
Die zwarte is ook chique. Wel netjes dat ze gemaild heeft.
Wel jammer dat er geen normale beugels meer waren. Die heb ik nog nodig. Vind alleen sprenger bow balance veel te duur om alleen maar buitenritjes mee te doen.
Anoniem
Geplaatst: 25-08-17 14:50
Wilde nog een bestelling doen van de snugboots achter. De site werkt helemaal prima kwa snelheid. Maar ik krijg hem nu niet in mijn mandje.. Hij kleurt wel rood van dat hij is geselecteerd om naar t mandje te worden verplaatst maar er gebeurd niks helaas.
Potverdikkie haha had ik die Snugboots maat L in het zwart in mn mandje wil ik afrekenen zijn ze er uit
LauraO
Geplaatst: 25-08-17 15:09
Mijn bestelling is rond! Heb de lemieux teknique beschermers voor en achter besteld . Voor had ik al, maar die kan ik dan voor de training gaan gebruiken en de nieuwe set voor de wedstrijden.
Peelie
Geplaatst: 25-08-17 15:11
Echt ruk.
Ik had de bretton blue dressuur en snugboots voor en achter in het zwart in mijn winkelmand. Ga ik afrekenen staat er opeens een veel lager bedrag.
Is het dek en de voorbeschermers er af!
Nu zijn de voorbeschermers alleen nog in het wit in maat M en in het zwart maat L. De bretton blue staat er helemaal niet meer op. Wat een belachelijk gedoe zeg. Kan daar zo boos om worden.
Wat zijn wij paarden vrouwen toch hebberige verwende mensen he
LauraO
Geplaatst: 25-08-17 15:14
Oh balen Peelie Ik dacht op een gegeven moment ook : ik ga mijn bestelling wel in 2 delen bestellen, omdat ik eerst niet verder kwam dan de achterbeschermers, maar bij lukte het gelukkig uiteindelijk en de 2 dingen die ik wou waren er gelukkig allebei nog in de gewenste maat.