Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Lorette_ schreef:Ik vind de LeMieux snugboots fijn. Door een wisseling van paarden niets meer aan een maatje M voor... Er is zeker niet iemand in dit topic die juist een maatje te groot heeft voor en wil ruilen? Bruin en/of zwart.
denise04 schreef:Mag ik hier even inbreken?
Ik ben voor mijn pony op zoek naar goede, stevige maar vooral ademende/ventilerende beenbeschermers. Vanwege een 2e peesblessure op korte tijd (ze tikt zichzelf aan op haar pees met haar achterbenen).
Ik kan alleen NIKS vinden in de juiste maat![]()
Gisteren de LeMieux Snugboots maat M gepast, daar kan ze in zwemmen.
Die van BR kunnen passen van een stalgenoot, maar ook die zijn veel te groot.
Ik zie door de bomen het bos niet meer....
Iemand tips?
Pony is overigens 1.42 en heeft ranke benen.
Ik hoor graag!!
MoniekV schreef:denise04 schreef:Mag ik hier even inbreken?
Ik ben voor mijn pony op zoek naar goede, stevige maar vooral ademende/ventilerende beenbeschermers. Vanwege een 2e peesblessure op korte tijd (ze tikt zichzelf aan op haar pees met haar achterbenen).
Ik kan alleen NIKS vinden in de juiste maat![]()
Gisteren de LeMieux Snugboots maat M gepast, daar kan ze in zwemmen.
Die van BR kunnen passen van een stalgenoot, maar ook die zijn veel te groot.
Ik zie door de bomen het bos niet meer....
Iemand tips?
Pony is overigens 1.42 en heeft ranke benen.
Ik hoor graag!!
Veredus of Zandona maat S?
denise04 schreef:Dus als ik het goed lees zijn de BL1 eigenlijk nóg ventilerender dan de Air Trax? M'n Engels is een beetje roestig
Bedankt voor de tip rechtstreeks te bestellen! Bij Premier Equine is nu zelfs 20% korting, dus scheelt het nóg meer!
Anoniem schreef:denise04 schreef:Dus als ik het goed lees zijn de BL1 eigenlijk nóg ventilerender dan de Air Trax? M'n Engels is een beetje roestig
Bedankt voor de tip rechtstreeks te bestellen! Bij Premier Equine is nu zelfs 20% korting, dus scheelt het nóg meer!
Die beschermers draaien, komt zand tussen en worden afgeraden voor paarden met een gevoelige huid. Dus zou niet mijn keus zijn..
_Lorette_ schreef:Ik heb een groot paard staan die al zijn hele leven met een paar PE aircooled beschermers loopt. Naar tevredenheid. Mijn merrie loopt met de voorbeschermers. De beschermers wegen niets en de benen blijven beduidend koeler dan onder andere beschermers.
liekec schreef:Ik heb ook PE beschermers, zitten prima en benen blijven mooi koel.
Ik baal alleen dat ik nu zie dat die van mij geen plaat voorop hebben voor het crossen, dacht dat deze daar ook goed voor waren... Maar zie toch wel veel mensen er mee crossen. Iemand een idee hoe dat zit? Is zo'n harde plaat geen must?
Nu opzoek naar goede achterbeschermers voor het crossen. Zag laatst van die beschermers met een stukje eronder wat nog over de Koot viel. Leek me wel wat maar kan ze nergens meer vinden.
liekec schreef:Ik heb ook PE beschermers, zitten prima en benen blijven mooi koel.
Ik baal alleen dat ik nu zie dat die van mij geen plaat voorop hebben voor het crossen, dacht dat deze daar ook goed voor waren... Maar zie toch wel veel mensen er mee crossen. Iemand een idee hoe dat zit? Is zo'n harde plaat geen must?
Nu opzoek naar goede achterbeschermers voor het crossen. Zag laatst van die beschermers met een stukje eronder wat nog over de Koot viel. Leek me wel wat maar kan ze nergens meer vinden.
Capriootje schreef:Iemand hier nog tips voor goede (bruine) cross beschermers?
Anoniem schreef:Capriootje schreef:Iemand hier nog tips voor goede (bruine) cross beschermers?
De majyk equipe die ik te koop heb![]()
Nee ff serieus. Ik heb best veel merken gehad/geprobeerd aan crossbeschermers. Oa. Lemieux, Style, Dalmar, PEI. Maar geen van alle vond ik fantastisch.
Lemieux waren slap en slechte kwaliteit
Style was stevig en degelijk maar bloedheet
Dalmar en PEI draaide allebei en kwam zand tussen.
De majyk equipe vind ik fantastisch aan voelen, De degelijkheid die style ook heeft. Maar dan luchtdoorlatend. Baal er onwijs van dat ze mijn paard niet passen. Ik ga kijken of Equick wel passen. Die vind ik heel fijn voelen en lijken erg geschikt voor fijn beenwerk.
Capriootje schreef:Anoniem schreef:
De majyk equipe die ik te koop heb![]()
Nee ff serieus. Ik heb best veel merken gehad/geprobeerd aan crossbeschermers. Oa. Lemieux, Style, Dalmar, PEI. Maar geen van alle vond ik fantastisch.
Lemieux waren slap en slechte kwaliteit
Style was stevig en degelijk maar bloedheet
Dalmar en PEI draaide allebei en kwam zand tussen.
De majyk equipe vind ik fantastisch aan voelen, De degelijkheid die style ook heeft. Maar dan luchtdoorlatend. Baal er onwijs van dat ze mijn paard niet passen. Ik ga kijken of Equick wel passen. Die vind ik heel fijn voelen en lijken erg geschikt voor fijn beenwerk.
Ik had ze gezien en even rond gesnuffeld op de site. Wel heel interessant! Jammer dat ze geen bruin hebben maar daar loop ik bij veel merken tegenaan helaas. Ik heb echt maat L nodig dus die van jou kopen om te testen is geen optie helaas.