Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maris schreef:Goh, dat er nog steeds mensen zijn die zo'n duur zadel nieuw kopen ! Er zijn er zoveel 2de hands te vinden. Maar goed, idd je kan wel de kleur helemaal samenstellen dan. We krijgen vast wel een foto te zien over een tijdje van het zadel !?
Persevero schreef:Wow gaat ook wel goedkoper worden. Komt ook een beetje door de product fase waarin het nu verkeerd. Zodra de patenten af lopen bied dat mogelijkheden voor andere bedrijfjes. Wie weet wat er dan komt. Ik heb ze wel eens opgezocht, volgens mij zijn ze al aardig oud aan het worden.
rumay schreef:Gisteren mijn Wow ook weer laten aanpassen hij viel erg achterover en ik daarom ook.
Kopijzer van maat 2 naar 3 hij was weer in bespiering gegroeid
van halve wrongen naar hele wrongen, hopelijk iets meer steun voor mij
Ergens onder mijn bovenbeen overgang bil een opvulling omdat ik mij na 3 jaar nog steeds kapot rij, hopelijk helpt dit.
Omdat ik een zeer flexibel paard heb is een WOW niet altijd even handig omdat die ook flexibel is.
Hopelijk door deze aanpassingen weer fijner kunnen rijden
rumay schreef:bulck ik heb geen foam en lucht en juist door de lucht is het zadel op mijn paard echt bewegelijker.
Ik zit wel stabiel maar omdat mijn paard heel bewegelijk is in combi met het zadel is het niet de meest stabiele combi, en je mag het uitproberen hoor.
FelineNanet schreef:Het allerbinnenste (mooi verwoord..) is idd foam bij flair. Maar ben het wel met je eens dat het vrij bewegelijk is. Voor mijzelf vind ik dat reuze fijn, ik kan zo heerlijk sturen op mijn zit. Zeker nu we aan de slag zijn met schouderbinnen en travers. Alleen mijn verzorgsterje heeft dat evenwicht nog niet en dan gaat het zadel alle kanten op
rumay schreef:Getup herkenbaar heb ik de afgelopen tijd ook een paar keer gedaan.
En beweegelijk wil niet zeggen dat het zadel schuift maar dat de combi paard zadel bewegelijker is dan met een wol zadel, en dat was toch ook de bedoeling van de WOW dat je meer voelt ed.
Er zijn nu al 2 zadelfitters die tegen mij hebben gezegd dat zadel in combi met het paard niet de meest handige keus is zeker als de balans van de ruiter ook niet altijd even goed is.
dus soms is 1+1+1= erafvallen