Ik ook donkerbruin zadel, buffelleer en een Vienna ( ? ) zitting? Heb een exact kleurende Fairfax singel en idem kleurende beugelriemen van Anatommica.
Kwa hoofdstel heb ik hetzelfde als jij Manic. Een goedkoop hoofdstel van Profirider gekocht voor de eerste weken maar inmiddels rijd ik er nog steeds mee hihi
Dat wordt me toch te ingewikkeld.. Zo'n zadel is al zo duur en als ik dan ook nog een nieuwe singel, beugelriemen en hoofdstel moet gaan kopen wordt het wel weer een duur grapje. Ik ben niet zo van de goedkope hoofdstellen omdat het leer vaak zo stug is .
Dat heb ik dus ook en had hiervoor altijd Stubben hoofdstellen, maar deze valt me dus echt allerszins mee...
En ja, klopt dat nieuwe singel beugelriemen etc een beetje tegenvalt, maar ik heb eigenlijk altijd spijt gehad dat ik mijn vorige zadel in het zwart heb gekocht om die reden, dus nu maar eens gewoon gek gedaan
Maar de standaard kleur bruin van Custom is dus goed te matchen met andere merken.
Anoniem
Geplaatst: 16-04-14 10:59
dat had ik allemaal al want heb altijd met bruin gereden.
Profirider is alles behalve stug. Heb een super fijn soepel hoofdstel.
GWR
Geplaatst: 16-04-14 11:01
Jeetje beide al 3 zadels? morocco hadden ze dat van te voren niet gezien/geprobeerd dat ze te lang waren? en waarom bij jou ook al zoveel anderen Antoontje? Ik wordt steeds nieuwsgieriger naar mijne, ben benieuwd of het in 1 keer goed is en past.
Ik wacht nog steeds geduldig... week 23. Wel bericht dat zadel in NL is, maar nog niet 'klaar' voor aflevering, wordt vanzelf gebeld voor afspraak....
Anoniem
Geplaatst: 16-04-14 11:17
als ik ooit Z ga starten dan wil ik een goed hoofdstel evt op maat gemaakt.
Mijn eerste bestelde zadel was een icon coda 17,5 inch die te lang was.Deze was besteld met verkorte kussens maar nog steeds te lang. Toen de 17 inch icon coda met verkorte kussens besteld, maar nog steeds te lang. Nu de constanze besteld in 17,5.
Oh balen! Maar konden ze dat niet van te voren passen ipv steeds bestellen? Jij wacht dus ook al even...
morocco
Geplaatst: 16-04-14 12:35
In eerste instantie hadden ze het zadel niet met verkorte kussens, vandaar bestelling. Maar toen het zadel binnen kwam was er niets tot zeer weinig verschil te zien. De 17 inch was een paar mm kleiner dan de 17,5, maar nog steeds te lang vond ik en ik vond het zadel ook niet mooi opgevuld, erg veel bobbels waardoor mijn paard er niet onder liep. Toen heb ik de Constanze er nog eens opgelegd die ik in eerste instantie als leenzadel had gehad en zag dat deze kussens veel korter waren, of het kwam door het model, dat kan ook natuurlijk. Ik zag dat deze wel 1,5 a 2 cm verschil was met de 17 inch coda. Maar gelukkig heb ik dankzij Bianca Liewes een nieuwe mogen bestellen
Een Icon Star Met cognackleurig randje en op de loops ook (pas later bedacht ik dat ik wel zonder loops had gekund dus hoop nu maar dat ik het mooi vind )
Ik heb ook een Icon star besteld met cognackleurig randje. Met gewone loops. En in het donkerbruin. Plaats je een foto Goldie al je hem hebt, dan kan ik alvast eens bekijken
ik ben nu 14 weken aan het wachten, hoop echt spoedig telefoon te krijgen had gehoopt het dit weekend te hebben maar die hoop hebben we al lang opgegeven. ik probeer er geen datum op te zetetn maar als je iets echt graag wilt duurt het wachten toch lang hoor. momenteel nog steeds met mijn oude kieffer aan het rijden, paard van dit niet leuk en ik ook niet. maar ja nog ff geduld zeker.