Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarChak schreef:@Maris, dat zou wel snel zijn, maar niks is onmogelijk... goed gecheckt of je zadel niet iets naar voren is gegleden? Of, als je een maatje grotere boom in huis hebt, die erin doen en uitproberen.
Seven schreef:Ik heb deze headplates ik zal het U noemen maar ik ken geen andere dan deze:
[ Afbeelding ]
Enkel de heel grote maten lijken meet op een V door de breedte. Naast deze heb ik ook een lichtgewicht boom een groene maar die bevalt me een stuk minder dan de gewone
Seven schreef:Tis maar hoe je er tegen aan kijkt maar die grote bomen zijn veel haakser aan de boven kant zoals een V
De kleinere zijn veel ronder aan de bovenant zoals een U
Ik zou sowieso niet snel 1 van de bomen een V noemen want zo haaks als een V zijn ze nou ook weer niet
Citaat:The “V” type only comes in -1 to 1 as above a 90 degree angle there would not be sufficient difference in the radius. The “V” types give a closed head shape. Shown in (b.)
The “U” type open the head of saddle making more room for the shoulder of the horse where necessary.
Our No.0 fit is the equivalent of a narrow and our No.3 is the equivalent of an extra wide. Our No.9 fit is an 8X wide!