Zadels zadels zadels...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lusitano schreef:Wat goed zeg Cambiar!!!!Dat is een 'meevaller' (tussen haakjes want het had natuurlijk niet mogen gebeuren in de eerste plaats)
wel fijn dat er dus niemand is geweest die het voor zichzelf heeft gehouden bij de post!
Ik ga zondag de Colega ophalen in Belgie dankzij jouw link eerder in het topic!Ik ben je zeer dankbaar.
Lusitano schreef:dit is de foto waar die mensen mee adverteren?
Dit is een colega van Gomez equestrian. het zadel waar ik (hopelijk) voor ga kijken?
in het echt is de zitting dus niet van leer maar van nubuck? (nu ga ik twijfelen of ik wel zo'n eind moet gaan rijden)
Lusitano schreef:het zadel waar jij aan refereert is een echt relvas.
als je kijkt naar het profiel van lusitana (een a op het eindeop bokt dan zie je het verschil tussen de 2.
Lusitano schreef:dan hebben ze die dus wellicht ook nog liggen? De Golega zouden ze ook moeten hebben?
Beide geen verkeerde zadels. Wat voor boom zit er in de Ronda? Is dat een flexibele boom?
Amoroso schreef:@ Cambiar: het is Gomes Equestre en niet Gomez Equestrian, vandaar dat je 't niet kon vinden..
Hier de link : http://www.gomesequestre.com/
Het stadje is Golegã, ben je er ook eens geweest? Is echt gaaf, hahaha daar ga je echt kwijlen van al die mooie Lusos die er staan
haleyjames schreef:hi iedereen,
kan iemand mij wat vertellen over de ludomar venus?
lijkt me een heel fijn zadel, maar kan er echt niks over vinden..
ben opzoek naar zon type zadel, waar het draagvlak wat meer is dan
bij een engels zadel, dit omdat de schoft van mijn paard heel gevoelig is geworden
door slechtpassende engelse zadels, heb gemerkt dat hij op dit soort zadels veel fijner
reageerd, heb het getest met een ludomar cilla flexi ofzo?